فراخوان دریافت آثار علمی، فرهنگی و هنری با موضوع اربعین

photo_2018-10-23_20-48-45

فرخوان دریافت آثار علمی، فرهنگی و هنری خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(س) با موضوع اربعین جهت تدوین و گردآوری در قالب کتاب از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی این مؤسسه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با توجه به اهمیت تبلیغ و نمایش شکوه و عظمت واقعه اربعین حسینی به جهانیان در نظر دارد، گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در قالب کتاب تدوین کند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره استفاده از ظرفیت هنر در انتقال پیام‌های دینی و فرهنگی، گفت: رسالت حوزویان انتقال پیام دین به مردم است و برای انتقال پیام از شیوه‌های مختلف می‌توانند بهره بگیرند که ازجمله این شیوه‌ها، استفاده از مکتوبات علمی، هنری و غیره است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اظهار داشت: اساتید، بانوان طلبه و کارمندان مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند هرگونه آثار مکتوب خود و قابل چاپ در ارتباط با اربعین حسینی اعم از مقاله، کتاب، خاطره، سفرنامه، عکس، شعر و غیره  را به معاونت فرهنگی ارسال کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طرق آدرس الکترونیکی ghft@jz.ac.ir و یا کانال فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش به نشانی https://farhangi.jz.ac.ir ارسال کنند و یا به صورت حضوری به دفتر اداره کل امور فرهنگی ارائه دهند.

معاون فرهنگی تبلیغی، مهلت ارسال آثار را تا 15 بهمن اعلام کرد و گفت: آثار پس از بررسی توسط اساتید و داوران هر بخش، به همراه نام صاحب اثر به چاپ می رسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: شکوه واقعه اربعین حسینی، گستره عشق و شور و شعفی که از نور حضرت أباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در قلب زوار و خادمان حضرتش متجلی می‌شود، باید برای دنیا نمایان شود و در این راستا باید گام برداشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112063 – 025 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱