به همت اداره قرآن و حدیث؛

نمایشگاه ساعت بهشتی در خوابگاه حضرت خدیجه (س) راه‌اندازی شد

نمایشگاه ساعت بهشتی

مدیر امور خوابگاه های جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برپایی «نمایشگاه ساعت بهشتی» ویژه طلاب خوابگاه حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها) در ایام شعبانیه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «اشرف سادات ارمکان» روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: از آنجا که هویت اصلی یک طلبه را علم و معنویت او تشکیل می دهد و راز و نیاز با پروردگار در خلوت شب، یکی از موثرترین مستحبات در رشد و کمال معنوی انسان است، نمایشگاهی با محتوای روایات مرتبط با این موضوع راه اندازی شده است.

مدیر امور خوابگاه ها اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری کارشناسان حدیث اداره قرآن و حدیث و با موضوع سحرخیزی، تهجّد و بیدار ماندن در این ساعت بهشتی و با بهره‌گیری از محتوای روایات جمع‌آوری شده از منابع دست اول و معتبر در این زمینه برپا شده است.

ارمکان گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در ماه شعبان برگزار می‌شود و هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی طلاب با سخنان اهل بیت(علیهم‌السلام) وسیره تهجد وشب‌زنده‌داری ایشان وتأثیر آن در شادمانی و نشاط قلبی طلاب است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مطالعۀ این سخنان نورانی، توفیق و عزم بر احیای نافلۀ شب و استمرار بر آن برای تک تک سربازان حضرت بقیه الله(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) حاصل شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱