سومین مرحله «سیری در نهج‌البلاغه» ویژه اساتید

نهج البلاغه خوانی اساتید-مرحله سوم

سومین مرحله دوره غیرحضوری «سیری در نهج‌البلاغه» ویژه اساتید برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکارخانم طیبه سادات طباطبایی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث با همکاری اداره تربیتی با هدف نشر و ترویج فرهنگ غنی قرآن و حدیث در جامعه و حرکت در جهت رفع مهجوریت از ثقلین، با استفاده از نشر و ارائه الگوهای رفتاری و رهنمودهای قرآن و عترت، در سطح  اساتید و طلاب علوم دینی، اقدام به برگزاری طرح سیر مطالعاتی تفسیر و حدیث کرده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: در این گام، دوره مطالعاتی نهج‌البلاغه در سطح اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و اساتید شرکت‌کننده در این طرح، بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، قسمت‌های مشخص شده را مطالعه و پاسخنامه را تحویل می‌دهند.

طباطبایی با اشاره به آغاز سومین مرحله این دوره، گفت: این طرح در مرحله اول مورد استقبال و تأیید اساتید قرار گرفت و تعداد زیادی از اساتید در این برنامه شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سومین مرحله این دوره از حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه شامل حکمت‌های 317 تا 480 است و اساتید تا 20 دی فرصت دارند که پاسخنامه خود را تحویل دهند؛ همچنین اساتیدی که موفق به شرکت در مرحله اول نشده‌اند می‌توانند تا نیمه دی ماه با ارئه پاسخنامه مرحله اول  به این طرح ملحق شوند.

مدیر کل امور تربیتی یادآور شد: دفترچه هر مرحله در درس اخلاق ویژه اساتید ارائه می شود؛ همچنین اساتید می‌توانند جهت دریافت سؤالات به سایت یاکانال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و یا کانال اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان سروش به نشانی @asatid2159  مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112563 تماس بگیرید.

 جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله اول نهج‌البلاغه‌خوانی ویژه اساتید این لینک را فعال کنید.

 

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله دوم نهج البلاغه خوانی ویژه اساتید این پیوند را فعال کنید.

 

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله سوم نهج البلاغه خوانی ویژه اساتید این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱