تجلیل از برگزیدگان سوگواره عکس «قاب زیارت» در جامعه‌الزهرا(س)

اختتامیه همپای قافله و قاب زیارت 14

برگزیدگان دومین سوگواره عکس اربعین حسینی با عنوان «قاب زیارت» به همراه کادر اجرایی کاروان همپای قافله زینب(س) تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آیین اختتامیه کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام روز پنجشنبه با حضور بانوان طلبه و شرکت کنندگان در دومین سوگواره عکس اربعین حسینی با عنوان «قاب زیارت» در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حاشیه این مراسم عنوان کرد: 50 نفر از بانوان در سوگواره عکس اربعین حسینی شرکت کردند و در مجموع 310 اثر در دو قالب عکس با دوربین و عکس با موبایل به معاونت فرهنگی تبلیغی ارسال شد.

وی افزود: پس از ارزیابی آثار توسط داوران، اثر 13 نفر از بانوان طلبه به عنوان عکس‌های برتر معرفی شد، همچنین جایزه ویژه با موضوع «وحدت حسینی» به یکی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

در این مراسم و در بخش عکس با دوربین، خانم‌ها فاطمه نجفی، مریم شعبانلو و نجمه صالحی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند، همچنین آثار خانم‌ها فاطمه جوادی و حمید ملک محمودی شایسته تقدیر شد.

در بخش عکس با موبایل، خانم‌ها فاطمه تقی زاده، معصومه دستجانی فراهانی و هانیه حسین زاده به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین خانم ها معصومه رضایی، صغری داودآبادی فراهانی، عاطفه میرزایی، فاطمه علیزاده و فاطمه جعفری حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

در بخش جایزه ویژه با موضوع «وحدت حسینی» نیز سرکار خانم زهرا آبروش مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار برتر نخستین سوگواره عکس اربعین حسینی در سال 96 در تالار بیداری اسلامی راه‌اندازی شد که مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

تجلیل از کادر اجرایی کاروان همپای قافله زینب علیها السلام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که 21 نفر از کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تجلیل شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱