پیام مدیر جامعه الزهرا(س) به مناسبت شهادت مدافع حرم محمدمهدی لطفی نیاسر

شهید لطفی نیاسر

جانفشانی‌ها و پاکبازی‌های شهدا مسئوولیت ما را در راه دفاع از اسلام، مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های دینی مضاعف و تصمیم همه ما را بر ادامه مسیر آنان استوارتر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در پیامی شهادت محمد مهدی لطفی نیاسر را به همسر مکرمه ایشان تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ (آل عمران 169)

خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنان که در این قافلة نور، جان و سر باختند! خوشا به حال آنهایی که این گوهرها را در دامن خود پروراندند. (حضرت امام خمینی قدس سره)

شهادت هنر مردان خدا و شهید، شاهد و حجت خدا بر همه همگنان اوست. شهدا با تاسی به سرور و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) عاشقانه از همه هستی مادی و دنیای خویش گذشتند و به امید لقای محبوب، شیفته و سر از پای نشناخته به میدان نبرد و مبارزه با استکبار جهانی شتافتند و به بالاترین جایگاه و والاترین مرتبت دست یافتند و این جانفشانی‌ها و پاکبازی‌ها مسئوولیت ما را در راه دفاع از اسلام، مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای دینی مضاعف و تصمیم همه ما را بر ادامه مسیر آنان استوارتر می‌کند.

اکنون با تاکید بر این میثاق و پیمان مقدس شهادت پاسدار شهید، مدافع حرم محمدمهدی لطفی نیاسر را به خانواده محترم آن شهید به ویژه همسر مکرمه ایشان سرکار خانم مریم خدادادی، از طلاب سطح چهار جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای آن شهید عزیز علو درجات و برای خانواده و همسر بزرگوارشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم که «إِنَّما يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُمْ بِغَيْرِحِسابٍ» (زمر 10)

سید محمود مدنی

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱