همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)؛

مراسم سالگرد شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

شهادت امام کاظم

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری سومین مراسم سالگرد شهدای گمنام این مؤسسه همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام) خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین «حسین تهرانی» روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام)، مراسم سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به همت معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری اداره کل امور تربیتی، اداره کل امور طلاب و خانواده و اداره کل ارزشیابی نیروی انسانی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: آشنایی با مفهوم شهادت در اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله)، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت در میان طلاب، میثاق با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و شهدا، آشنایی طلاب با زندگی به سبک شهدا، معرفی الگوهای مقاومت و ایثار و تجلیل از خانواده شهدا از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی یادآور شد: در سال 1394، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام)، پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) به خاک سپرده شدند.

وی افزود: دو تن از این شهدای والامقام در سن 19 و22 سالگی در عملیات خیبر واقع در جزیره مجنون و شهید دیگر در سن 25 سالگی در عملیات محرم واقع در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این مقربان درگاه حق با حضورشان این مجموعه فاخر را بیش از پیش مورد عنایت پروردگار و حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) قرار دادند.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی ضمن دعوت از همه اساتید، کارمندان، طلاب، مبلغان، دانش‌آموختگان، دانشجویان دانشکده هدی، دانش‌آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی به همراه خانواده های ایشان در این مراسم پرفیض، گفت: این مراسم معنوی روز پنجشنبه، 23 فروردین ماه ساعت 10 تا 12 در تالار بیداری اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درس اخلاق کارمندان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) همزمان با این مراسم برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان این مراسم از محضر آیت الله «سیداحمد حسینی خراسانی» نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان بهره مند می شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه خانواده شهید «مهدی ایمانی» از شهدای مدافع حرم در این برنامه حضور دارند، عنوان کرد: در این مراسم، «سیدرضا تحویلدار» به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت(علیهم‌السلام) می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی در پایان تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از پایان مراسم، جهت عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و شهدا در مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حاضر می‌شوند و اعلام می‌کنند که همچون شهدا با بصیرت‌افزایی و ولایت‌پذیری، انقلابی خواهند ماند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱