سرپرست مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا(س) معرفی شد

حاجی پور

با ادغام دو مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی، سرکار خانم حاجی‌پور به عنوان سرپرست مرکز جدید معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم صدیقه حاجی‌پور به عنوان سرپرست مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب شد.

متن حکم سرپرست مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که به امضای حجت الاسلام والمسلمین مدنی رسیده بدین شرح است:

خواهر گرامی سرکار خانم صدیقه حاجی پور (زید عزّها)

با توجه به سوابق ارزشمند و مراتب تعهد و تدیّن و اخلاق شایسته اداری، جنابعالی را به عنوان سرپرست مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب می‌نمایم.

با عنایت به اقتضائات عصر ما و پیشرفت چشمگیر وسائل ارتباطی نوین و فراهم آمدن بهترین زمینه‌ها برای نشر معارف الهی و گسترش علوم اسلامی ضرورت دارد با مطالعات و بررسی‌های عمیق و بهره‌گیری از تجارب دیگر سازمان‌های آموزشی و رایزنی با کارشناسان متخصص، برنامه‌ای فراگیر و شایسته و هماهنگ با رشد فناوری و وسائل ارتباطی برای بهره مندی همه مشتاقان علوم اهل بیت(علیهم‌السلام) در سطح ملی و فراملی طراحی شده و در زمان‌بندی دقیق به اجرا درآید.

استمرار منظم وضعیت فعلی دو بخش غیرحضوری و مجازی با بهره گیری از امکانات جدید نیز مورد تاکید می‌باشد.

فراهم نمودن زمینه برای تاثیرات تربیتی بیشتر و استفاده خواهران طلبه این بخش از فضای حوزه مقدسه علمیه از دیگر برنامه های مورد انتظار از این بخش می‌باشد.

از تلاش‌های سرکار خانم صافی در بخش آموزش مجازی سپاسگزاری کرده و امید است ایشان در جایگاه شایسته‌ای در طرح جدید به ارائه خدمات ارزشمند خود استمرار بخشند.

شرط اصلی موفقیت توکل بر خدای متعال، توسل به ذیل عنایات اهل بیت(علیهم‌السلام) بویژه حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) و اخلاق مداری شایسته است.

برای شما و همه همکاران ارزشمند این بخش توفیق بیشتر را از خدای مهربان خواهانم.

گفتنی است؛ پیش از این امور مربوط به آموزش غیرحضوری و آموزش مجازی در دو مرکز مستقل سامان‌دهی می‌شد که با توجه به تصمیم مجموعه برای گسترش آموزش‌های مجازی، مقرر شد این دو مرکز در هم ادغام شوند و تا زمان فارغ‌التحصیلی همه خواهران طلبه بخش غیرحضوری، با عنوان مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی به فعالیت ادامه دهد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱