کاروان همپای قافله زینب(س) در مسیر بازگشت به ایران

کاروان همپای قافله

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام پس از 9 روز حضور در سفر معنوی اربعین حسینی با کوله باری از نور و معنویت عازم ایران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام امروز 10 آبان ماه، کاظمین را به مقصد ایران ترک کرد.

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام با حضور 300 نفر از اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سفر معنوی اربعین حسینی و همایش بزرگ پیاده روی اربعین شرکت کرد.

کاروانیان ابتدا در نجف حضور یافتند و به زیارت حرم امام علی علیه‌السلام مشرف شدند، زیارت مرقد کمیل بن زیاد نخعی، حضور در مسجد حنانه و برگزاری همایش طلاب غیرایرانی از جمله برنامه های کاروان در نجف اشرف بود.

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام با دلی شکسته از نجف اشرف به سوی کربلای معلا حرکت کرده و در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی حضور یافت که پس از سه روز پیاده روی وارد بهشت زمین شدند.

مراسم قرائت زیارت اربعین با حضور اعضای کاروان برگزار شد و کاروانیان در عزای اربعین شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت به سوگ نشستند.

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام همچنین توفیق زیارت حرم های کاظمین و سامرا را پیدا کردند و امروز با کوله باری از نور و معنویت از کاظمین به سوی ایران عازم می شوند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱