«نمایشگاه آفرینه، میدانی برای نمایش عملی شعار سال»

اعلام فراخوان برگزاری نمایشگاه «آفرینه» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

جشنواره آفرینه

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از اعلام فراخوان نمایشگاه «آفرینه» با ارائه آثار و تولیدات طلاب در عرصه‌های هنرهای دستی، هنرهای تجسمی، آثار ادبی، صنایع خلاق، بازی‌های فکری و صنایع غذایی(شیرینی‌جات) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک زاد در گفتگو با واحد خبر، با انتشار فراخوان نمایشگاه «آفرینه» عنوان کرد: نمایشگاه از تاریخ 12 تا 17 اسفند ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: ابتدای هر سال، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی با رهنمودهای ارزشمند خود، نقشه راه سالانه کشور را در برابر چشم‌های منتظر ایران و جهان ترسیم می‌کنند و روزهای پایانی سال، فرصتی طلایی برای بررسی و رونمایی از پرونده‌هایی است که به شوق سرافزاری و اقتدار ایران عزیز گشوده شدند و به این شعار، جامه عمل پوشاندند.

نیک زاد تصریح کرد: از آنجا که رهبر فرزانه انقلاب حفظه الله همزمان با فصل شکوفایی طبیعت، مهم‌ترین مسئله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای رسالت خود در زمینه توان‌افزایی و مهارت‌افزایی بانوان، با نگاه ترویج فرهنگ‌زیست‌درست اسلامی در تمامی بُعدها، در آستانه ورود به سومین سال فعالیت خود، فراخوان نمایشگاه «آفرینه» را اعلام می‌کند.

وی گفت: این نمایشگاه با نگاه سپاسگزاری نسبت به توفیق خدمت‌های دوسالانه این مرکز در عرصه علوم و معارف اسلامی کابردی، فرهنگ و هنر، مهارت‌ها و سبک زندگی، خلاقیت و نوآوری و بهداشت و سلامت در دو قالب کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی، فرصتی برای آشنایی عمیق‌تر با ظرفیت‌های بی‌نظیر بانوان جوان متعهد و متخصص، در راستای حمایت از تولید ملی و فرهنگ کارآفرینی، آفرینش‌های بانوان خلاق و جوان و  فرصت‌های پیش رو فراهم کرده است. 

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: از افتخارات نمایشگاه آفرینه، همراهی همدلانه معاونت منابع انسانی و پشتیبانی است که با تلاش ستودنی در برافراشته شدن خیمه این نمایشگاه، همّت و فرصتی ویژه برای ارائه دستاوردهای کارآفرینی اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ایجاد کردند. 

نیک زاد ادامه داد: هرچند نقش‌آفرینی بانوان در میدان‌ تولید و کارآفرینی برکسی پوشیده نیست؛ اما در نمایشگاه «آفرینه»، ظرفیت ‌بانوان در عرصه‌ علمی و فرهنگی، ‌در دو گرایش علوم و معارف‌اسلامی‌کاربردی و مهارت‌ها و سبک زندگی، با حضور موثر حوزه آزاد و اداره آموزش‌های کوتاه مدت، ارائه می‌شود. 

وی اشاره کرد: نمایشگاه از تاریخ 12 تا 17 اسفند 1402، ساعت 10 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها پذیرای مشتاقان و علاقه‌مندان است و غرفه‌هایی برای فروش محصولات تولیدی طلاب تعبیه شده است.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: خبرهای روزانه نمایشگاه و زمان‌بندی دقیق برنامه‌های مکمل در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz بارگذاری می‌شود و آیدی مرکز با شناسه @ama_center هر روز تا ساعت 18، آماده راهنمایی و پاسخگوی سوال‌های مخاطبان است.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱