فراخوان ثبت نام دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی

TTC

دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی (Teacher Training Course) TTC اوایل اسفند در آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی (Teacher Training Course) TTC از سوی آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی افزود: ثبت نام این دوره آغاز شده و تا 30 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت. این دوره مناسب داوطلبانی هست که به این حرفه جذاب علاقه‌مند بوده و از دانش مناسب زبان انگلیسی در سطح متوسط (Intermediate) برخوردار باشند.

باغ شیخی خاطرنشان کرد: متقاضیان در طول دوره به ارائه دمو خواهند پرداخت و با حضور منظم در طول دوره، ارائه دموی نهایی و کسب نمره قبولی از آزمون کتبی و شفاهی، موفق به اخذ مدرک خواهند شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان پس از پایان دوره، موفق به کسب مهارت های تدریس خواهند شد و قادر خواهند بود به صورت اصولی و حرفه ای به امر آموزش زبان بپردازند.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی بیان داشت: محتوای دوره شامل آموزش درک مطلب، اسپیکینگ(صحبت کردن)، مکالمه (گفتگو)، لیسنینگ (شنیداری)، واژگان، گرامر، تلفظ، برنامه ریزی درسی و مدیریت کلاس، درک مشکلات زبانی زبان آموزان و روش های برطرف کردن آنها و آموزش آنلاین می‌شود.

باغ شیخی یادآور شد: اعطای مدرک معتبر پایان دوره TTC با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش پس از حضور منظم و موفقیت در آزمون های مهارتی و تدریس عملی و جذب و دعوت به همکاری از افراد برتر دوره و معرفی به مراکز دیگر از جمله مزایای شرکت در این دوره هستند.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 با دفتر آموزشگاه با شماره تلفن 32935677 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱