با حضور همسر شهید عاصمی و نویسنده کتاب؛

مراسم رونمایی و امضانگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» برگزار شد

رونمایی کتاب بهشت GPS ندارد

مراسم رونمایی و امضانگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هم‌زمان با ایام شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز تدفین شهدای گمنام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مراسم رونمایی و امضاء نگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» با حضور سرکار خانم اکبری همسر شهید عاصمی و سرکار خانم نظیفه سادات مؤذن نویسنده این کتاب در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم سرکار خانم اکبری، همسر شهید از لحظه های حضور شهید در زندگی ایشان پس از شهادت گفت و اظهار داشت: در سیزده سال گذشته اتفاقاتی برای من افتاده است که به زنده بودن و حضور شهدا یقین قلبی پیدا کرده ام.

در این مراسم همچنین سرکار خانم مؤذن به ماجرای توفیق نگارش کتاب زندگی شهید عاصمی اشاره و از توجه آن شهید عزیز در لحظه لحظه نگارش این کتاب خاطراتی را بیان کرد.

در پایان این مراسم از همسر شهید و نویسنده کتاب با اهدای هدایایی تقدیر شد.

کتاب «بهشت GPS ندارد» درباره زندگینامه داستانی سردار شهید عبّاس عاصمی که به قلم سرکار خانم نظیفه سادات مؤذن، طلبه و دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نگارش درآمده است.

سردار شهید عباس عاصمی، فرمانده اطلاعات سپاه استان قم، تیرماه ۱۳۹۰ در درگیری با عناصر پژاک با همراهان خود به مقام والای شهادت نائل شد. کتاب «بهشت GPS ندارد» روایتی داستان‌گونه از زندگی پر نور این شهید بزرگوار است .

کانون شاهد و ایثارگر، اداره کل امور تربیتی، اداره کل امور فرهنگی، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، بسیج اساتید و نخبگان و بسیج طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در برگزاری این مراسم همکاری و مشارکت داشتند.

در سال ۱۳۹۴، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به خاک سپرده شدند و از آن زمان تاکنون، این مؤسسه علمی حوزوی معطر به حضور عطرآگین شهدایی شده است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱