از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تاسیس جامعه الزهرا؛

فراخوان «تجربه نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا علیهاالسلام» اعلام شد

پوستر تجربه نگاری2

فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال 1403، عنوان کرد: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای مشارکت حداکثری همه مخاطبان مرتبط با این مؤسسه علمی حوزوی، فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» را اعلام می‌کند.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: این فراخوان به منظور شناسایی، طبقه‌بندی و معرفی دستاوردهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی، تبیین نقش و جایگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در شکل‌گیری، توسعه و رشد معارف اسلامی و علوم حوزوی به ویژه در بخش بانوان و جنبه‌های اثرگذاری ایشان در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه بیان داشت:  اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان ایرانی و بین‌الملل، دانشجویان دانشکده هدی، معلمان، مربیان، فراگیران و کارمندان بخش‌های حوزوی و غیرحوزوی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند نسبت به ارسال تجربیات خود از زمان حضور یا ارتباط با این مؤسسه بزرگ علمی در محورهای مندرج در فراخوان با این دبیرخانه همکاری کنند.

وی به محورهای این فراخوان اشاره کرد و افزود: تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی (تجربه‌های مادران، همسران و دختران در مواجهه با چالش‌های خانوادگی، اجتماعی و اصلاح سبک زندگی)، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی (تجربه‌هایی از تحول علمی، اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی)، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی (تجربه‌هایی از نحوه مواجهه فردی یا گروهی با فرصت‌ها و تهدیدهای پیش آمده) و تعلیم و تربیت (تجربه‌های اساتید، معلمان و مربیان) از جمله محورهای این فراخوان هستند.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت شرکت در این فراخوان را تا 22 بهمن 1402 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت تجربیات خود به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_162/ مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه در پایان خاطرنشان کرد: آثار دریافتی در کمیته علمی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در اجلاسیه پایانی از تجربه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شناسه کاربری @jz40ac  در پیام رسان ایتا و یا شماره تلفن 02532112114 در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱