تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها

تشییع شهید گمنام

همزمان با ایام سوگواری ام الشهداء حضرت صدیقه کبری علیها السلام، سرای حضرت خدیجه علیها السلام میزبان لاله ای خونین از تبار شهیدان گلگون کفن بود.

به گزارش روابط عمومی، در ایام فاطمیه و همزمان با اقامه عزا در سوگ حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، پیکر مطهر شهید گمنام با همراهی دو تن از مادران شهید و به همت خواهران بسیج طلاب در جمع طلاب و دانشجویان سرای حضرت خدیجه علیها السلام تشییع شد.

در این مراسم که معطر به حضور شهید و مادر و خواهر شهیدان مختارزاده و زینلی پور بود، مرثیه سرایان در رثای حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله‌علیها و شهیدان به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند.

در این مراسم معنوی، مادر شهید حسن مختارزاده که مادر شهید امنیت بود، حسن آقای ما شهید امنیت است و سراسر زندگی با او خاطره بود.

وی افزود: از زیبایی های زندگی حسن آقا این بود که در ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به دنیا آمد و خداوند متعال در ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، دقیقا در ایام تولدش پس از ۲۱ سال امانتش را پس گرفت.

همچنین در این مراسم، سرکار خانم حیدری مجد استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به جایگاه شهدا و الگوبرداری از زندگی شهدا و حفظ نام و یاد و جایگاه شهدا  اشاره کرد.

طلاب و دانشجویان ایرانی و بین الملل سرا، مقام شهید را تکریم کردند و با توسل به این شهید والا مقام، ایستادگی در مسیر اهل بیت علیهم السلام را تا پای جان خواستار شدند.

در پایان مجلس، از مادران شهدای گرامی شهیدان مختار زاده و زینلی‌پور تجلیل به عمل آمد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱