دیدار اعضای ستاد راهبری تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان با مدیر جامعه الزهرا

دیدار اعضای ستاد راهبری تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان با مدیر جامعه الزهرا (1)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار با اعضای ستاد تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان این موسسه علمی از تشکیل این ستاد و برگزاری همایش «من هم فلسطینی هستم» تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، اعضای ستاد راهبری تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان جامعه الزهرا (س) با سرکار خانم برقعی دیدار و گفتگو کردند.

سرکار خانم دکتر برقعی مدیر محترم جامعه الزهرا (س) نیز در این دیدار ضمن تشکر از روند فعالیت های تشکل، از برگزاری شایسته و بازخورد های مثبت همایش من هم فلسطینی هستم تجلیل کرد.

ایجاد زمینه های ارتباط و تعامل گسترده با مراکز، نهاد های علمی و فعالان حوزه بین الملل، شرکت در مجامع بین المللی با فرهنگ اسلامی و ایرانی، مسلط شدن زبان‌دانان در مباحث و مناظره های علمی خصوصا موضوع زن و خانواده، ورود و حضور در بحران ها و اظهار نظرهای به موقع، تاثیرگذاری در مجامع بین‌المللی، تقویت شبکه بین‌المللی و القای تفکر بین‌المللی در بخش های مختلف جامعه از مباحث مورد انتظار مدیر جامعه الزهرا (س) در این دیدار بود.

خانم دکتر برقعی در پایان نسبت به لزوم ارتقاء زبان در میان اعضای تشکل تاکید کرد و گفت: برای اینکه طلاب حضور بهتری در مجامع بین المللی داشته باشند و در راستای رسالت جامعه الزهرا(س) در خصوص نگاه دین به موضوع زن و خانواده گام های خوبی بردارند باید ابزار ارتباطی آنها که زبان است تقویت گردد.

همچنین در این دیدار حجت‌السلام والمسلمین تهرانی مدیر تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان جامعه الزهرا (س)، ضمن ارائه گزارش فعالیت های تشکل، از حمایت های مدیر و مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام قدردانی کرد.

گفتنی است در این دیدار، آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی مدیر تشکل، اسماعیل مطهری دبیر ستاد و خانم ها اعظم وفایی مسئول کارگروه کارشناسان و دبیران علمی، سمیه فاطمه ربانی مسئول کارگروه مترجمان، مریم اسماعیلی مسئول کارگروه ارتباطات و خانم عرب شیبانی مسول کارگروه تشریفات و اجرا حضور داشتند و دیدگاه های خود را بیان کردند.

دیدار اعضای ستاد راهبری تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان با مدیر جامعه الزهرا (2)

دیدار اعضای ستاد راهبری تشکل طلاب و اساتید زبان‌دان با مدیر جامعه الزهرا (3)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱