به همت کانون طلاب جامعه الزهرا(س) و حوزه علمیه خواهران استان مازندران؛

دوره تکمیلی کارگاه کنشگری «دختران سرزمینم» برگزار شد

کارشناس

دوره تکمیلی کارگاه کنشگری «دختران سرزمینم» به مدت دو روز ویژه بانوان طلبه و مبلغان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره تکمیلی کارگاه کنشگری «دختران سرزمینم» از سوی کانون طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها استان مازندران با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران این استان در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ساری برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه، بیش از صد نفر از بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، طلاب طرح امین و طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران ساری حضور داشتند.

سرکار خانم فاطمه کارشناس، استاد و مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کارگاه حضور داشت و به ارائه راهکارهایی جهت کنشگری و تبلیغ موفق طلاب و دانش آموختگان پرداخت.

آسیب شناسی کنشگری‌های سابق، مطالعه، بررسی، مباحثه و مناظره بیانیه گام دوم انقلاب و جایگاه صاحبان ذهن فعال و زبان گویا، بحث وگفتگو در مورد نقش و وظیفه طلاب جهت گفتمان سازی و قیام جوانان برای پیشرفت ایران اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، مطرح کردن رویکردهای موثرتبلیغی (تبشیر، انذار، محبت، شکروشایسته محوری)، بیان اهمیت تبلیغ تربیت گرا دربستر نوجوان امروزی و برنامه ریزی در زمینه سیر مطالعاتی علمی و غیرعلمی به ویژه کتب شهید مطهری و تشکیل کارگروه‌های موردنظر از جمله سرفصل‌های این کارگاه بود.

خانم کارشناس با طرح ۳ سؤال درباره مهمترین مسئله انقلاب اسلامی، نقش مردم در حل این مسئله و  نقش جوانان در حل این مسئله، حرکت عمومی به وسیله قیام جوانان را مهمترین مسئله دانست و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بر نقش جوانان در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن و  امیدآفرینی و امید به آینده تأکید کرد.

وی با اشاره به عرصه‌های فعالیت و نحوه کنشگری، تصریح کرد: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، طبق بیانیه گام دوم انقلاب به حضور در جامعه، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی به وسیله جوانان نیاز داریم.

این مبلغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، تاکید بر مسئولیت سنگین مبلغان، طلاب و مربیان طرح امین در مدارس و بر پایی رویدادهای تبلیغی پیوسته به عنوان زندگی جمعی کوتاه را گامی مهم جهت گفتمان سازی انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در قالب زندگی مومنانه انقلابی برای نوجوان، قابل حس و تاثیر گذار و شدنی دانست و خواستار کنشگری جدی در این عرصه‌ها شد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱