دعوت جامعه‌الزهرا و حوزه‌های علمیه خواهران برای حضور در راهپیمایی مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه

راهپیمایی 13 آبان 6

جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه ای مشترک از همه خواهران طلبه برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه همراه با اقشار مختلف مردم دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی، در راستای صدور اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه و شرکت در راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در پیامی مشترک از بانوان جامعه به ویژه طلاب و اساتید خواهر جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل آوردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا و َإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست. (قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج)

«ما شک نداریم که (اِنَّ وَعدَ اللَهِ حَق‌؛ وعده‌ی الهی حق است)، ان‌شاءالله پیروزی نهایی و نه چندان دیر، با مردم فلسطین و فلسطین خواهد بود». رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 آبان ماه 1402

جنایات این روزهای رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم شجاع، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی تلاشی کور و ناکام برای برگرداندن آبروی از دست رفته و هیمنه‌ی درهم فروریخته این رژیم جعلی است و به حول و قوه‌ی الهی و به مدد مجاهدت جوانان غیور فلسطینی، حمایت‌های آزادگان عالم و ملت‌های مسلمان، طوفان‌الاقصی سیل بنیان‌کنی خواهد شد که به آزادی قدس شریف خواهد انجامید.

این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون موجب شهادت هزاران زن، کودک و مرد فلسطینی شده و بازماندگان را که قریب به 2 و نیم میلیون نفر هستند از همه چیز محروم کرده و در معرض قحطی، گرسنگی و بیماری قرار داده است که قلب هر انسانی را منقلب کرده و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

بدون شک آه مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده اخیر در غزه، گریبان متجاوزان و مستکبران را خواهد گرفت و مسیر جریان جبهه مقاومت اسلامی را هموارتر نموده و وعده «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» را به زودی تحقق خواهد بخشید.

نظاره‌گری سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، کار را بدانجا کشانده که خون هزاران زن و کودک و پیر و جوان امروز در غزه به ناحق به زمین ریخته شده است و حضور مردم در شهرها و کشورهای مختلف با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی، درخواستی واضح و مبرهن از دولت‌ها و جامعه جهانی است تا در برابر این رژیم اقدامی عاجل و بازدارنده داشته باشند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و در راستای حمایت از مردم مظلوم به ویژه زنان و کودکان غزه از همه بانوان ایران اسلامی، طلاب و اساتید خواهر و کارکنان این مراکز حوزوی دعوت می‌کنند تا با حضور گسترده، مقتدرانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز شنبه 27 آبان ماه 1402، خروش عظیم خود را به جهانیان نشان داده و از مجامع بین‌المللی خواستار قطع جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده شوند.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱