به همت مدرسه علمیه طیّبات؛

نشست علمی بررسی مباحث فقهی آرایش‌های نوپدید برگزار شد

آرایش های نوپدید

نشست علمی بررسی مباحث فقهی آرایش های نوپدید (کاشت ناخن، تاتو و ...) با حضور سرکار خانم معتمدی و به همت آموزش مدرسه علمیه طیّبات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکارخانم طاهره رهبرپور روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نشست علمی بررسی مباحث فقهی آرایش‌های نوپدید (کاشت ناخن، تاتو و ...) روز پنجشنبه 12 مهرماه با حضور بیش از60 نفر از طلاب مدرسه علمیه طیّبات (نیمه‌وقت صبح)، اساتید، همکاران و برخی طلاب مدارس علمیه و مراکز دیگر در آمفی‌تئاتر طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این نشست که به مدت 2 ساعت به طول انجامید، سرکار خانم معتمدی، استاد فقه به بررسی مطالب فقهی  پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه طیّبات تصریح کرد:آرایش‌های نو پدید از مباحث ضروری است که امروز بسیاری از افراد به آن روی آورده و نسبت به مسائل فقهی آن ناآشنا هستند.

رهبرپور در مورد اهداف برگزاری این نشست، گفت: با توجه به  این که اساتید و طلاب مدارس علمیه در اماکن عمومی، در مورد مسائل فقهی آرایش‌های نوپدید، مورد سؤال واقع می‌شوند با شرکت در این نشست توانایی پاسخ به مسائل شرعی در این زمینه را پیدا کردند.

وی تصریح کرد: طلاب در این نشست با تعریف موضوعات و تفکیک آن از هم، تحقیقات علمی در زمینه کاشت مصنوعی ناخن و تاتو، فرایند برداشت آن و نظر مراجع مختلف، راجع به وضو، غسل، حجاب آن آشنا شدند.

در انتها پرسش‌های مخاطبان توسط سرکار خانم معتمدی پاسخ داده شد و با توجه به چالشی بودن بحث طلاب تقاضا داشتند تا ادامه نشست در آینده برگزار شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱