برگزاری دوره‌های احکام «آرایش‌های نوپدید» و «وسواس»

دوره آنلاین احکام

مدیر مرکز غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره‌های آنلاین «احکام آرایش‌های نوپدید» و «احکام وسواس» ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم صدیقه حاجی پور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره احکام آرایش‌های نوپدید ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت آنلاین و برخط و با تدریس اساتید مجرب مرکز پاسخ به سؤالات در حال برگزاری است.

مدیر مرکز غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: با توجه به اینکه قشر جوان و بانوان ما، در حال حاضر با حجمی از آرایش‌های نوپدید و نوظهور مواجه هستند و دغدغه آگاهی از احکام این آرایش‌های نوظهور را دارند، دوره احکام «آرایش‌های نوپدید» در راستای آگاهی بخشی به جامعه هدف در دستور کار قرار گرفت.

حاجی پور ادامه داد: نظر به اینکه رسالت طلبه تبلیغ است و آگاهی و آموزش احکام به روز، از وظایف طلاب محسوب می‌شود، این دوره در 5 جلسه و با بیان احکامی از جمله کاشت ناخن، کاشت مژه و غیره در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره روزهای پنجشنبه ساعت 8 تا 9 با حضور استاد شاهرخی به صورت آنلاین و برخط برگزار می‌شود.

مدیر مرکز غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به برگزاری دوره احکام وسواس اشاره کرد و گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا و مبتلا شدن افراد زیادی در جامعه به وسواس در جهت رعایت بهداشت، این دوره که شامل احکام فقهی وسواس و راهکار درمان آن است به صورت آنلاین و برخط با تدریس اساتید مرکز پاسخ به سؤالات دینی در 12جلسه برگزار می‌شود.

حاجی پور در پایان یادآور شد: طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت اطلاع از برگزاری دوره‌های مختلف فرهنگی قرآنی این مرکز و ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند به کانال https://eitaa.com/jz2305 مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱