برگزاری کارگاه «بازخوانی صرف و نحو» با رویکرد آموزش پژوهش‌محور

بازخوانی صرف و نحو

فراخوان ثبت‌نام دوره کارگاهی «بازخوانی صرف و نحو» با رویکرد آموزش پژوهش‌محور و با تطبیق بر نصوص دینی از سوی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم تاجیک در گفتگو با واحد خبر از آغاز ثبت‌نام دوره کارگاهی «بازخوانی صرف و نحو» با رویکرد آموزش پژوهش‌محور و با تطبیق بر نصوص دینی ویژه طلاب سطح 2 و 3 و ۴ خبر داد و افزود: این دوره با حضور ارزشمند استاد حجت‌الاسلام و المسلمین مدرسی برگزاری می‌شود.

خانم تاجیک با بیان اینکه همه بانوان طلبه علاقه‌مند در مقطع سطح 2 و 3 و 4 امکان بهره‌برداری از این فرصت را دارند، خاطرنشان کرد: این دوره به مدت 5 ماه و در دو مرحله، دو‌شنبه‌‌ها ساعت 14 تا 18 به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند تا 5 آبان ماه با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

تاجیک با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به عمیق‌خوانی دروس حوزوی و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱