تبریک مدیر جامعه‌الزهرا(س) به مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم

حجت الاسلام مهری 2

سرکار خانم برقعی با ارسال پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهری را به عنوان «مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)» تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدطه مهری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

با احترام، ضمن عرض تبریک هفته وحدت، بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت «مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)» که نشان از توانمندی و تجربه گرانقدر جنابعالی است، تبریک عرض می نمایم و برای شما و آن مجموعه خدوم، موفقیت، رشد و بالندگی روزافزون آرزو دارم.

مستحضرید که مؤسسه علمی، پژوهشی، حوزوی و بین المللی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال 1363 به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان نهاده شد و هم اکنون نیز به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است و فراگیران علوم اسلامی از بیش از 80 کشور در آن به تحصیل علم اشتغال دارند.

این مؤسسه همچون گذشته آماده همکاری با همه نهادهای انقلابی و سازمان‌های کشوری و لشکری را دارد تا همگام با سایر مراکز فرهنگی و اجتماعی، گامی در جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تأمین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف، به ویژه در حوزه بانوان و دختران بردارد.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهان حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱