با پیام یکی از مراجع عظام تقلید؛

آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

سایت

آیین مشترک آغاز سال تحصیلی 1403-1402 جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران با قرائت پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم افتخار یوسفی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری آیین مشترک آغاز سال تحصیلی 1403-1402 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های علمیه خواهران، عنوان کرد: با استعانت از حضرت باری‌تعالی و با توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و استمدادی از ولی نعمت خود حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنیم.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: آیین مشترک جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران روز سه شنبه 4 مهر ساعت 9:30 تا 12 در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

یوسفی افزود: در این مراسم، میزبان نماینده مقام معظم رهبری، بیوت مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین، شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، شورای عالی حوزه، هیئت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، علما و فضلا، مدیران و مسئولان نهادهای حوزوی و دانشگاهی، اساتید، طلاب و مهمانان عزیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: آیین آغاز سال تحصیلی جدید همراه با پیام یکی از مراجع عظام تقلید و سخنرانی آیت الله کریمی جهرمی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم همراه خواهد بود و تلمذ در محضر ایشان مایه رشد معنوی برای همه ما خواهد بود.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه طلاب سهم عمده ای در این آیین ایفا می‌کنند، گفت: قاری قرآن کریم در این مراسم، فرزند یکی از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است، مجری برنامه نیز یکی از طلاب توانمند حوزه است و ما حضور فعال طلاب را در این برنامه شاهد خواهیم بود.  

یوسفی اضافه کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از بوم‌های ایده پردازی طلاب ورودی در دوره راه روشن به همراه معرفی برخی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب ارائه می‌شود. همچنین برگزاری میزگرد انگیزشی با حضور یکی از اساتید و سه طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی ضمن دعوت از همه مدیران، اساتید و بانوان طلبه در همه سطوح تحصیلی، بیان داشت: این مراسم جهت تجدید عهد با مولا و صاحب خود برای سربازی شایسته در محضر ایشان است تا به فضل الهی و عنایت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سالی همراه با انگیزه و تلاش مضاعف در عرصه تهذیب نفس و تحصیل علم را آغاز کنیم و در این مسیر به نحوی عمل کنیم که مورد رضایت حضرت حجت ارواحنا له الفدا باشیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱