عزیمت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سفر اربعین حسینی

اعزام کاروان همپای قافله 75

کاروان همپای قافله 7  طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز طی مراسم معنوی و معرفتی جهت حضور در پیاده روی عظیم اربعین حسینی عازم عراق شدند.

به گزارش روابط عمومی، کاروان همپای قافله 7 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور 313 بانوی طلبه به همراه جمعی از اساتید و کارمندان این مؤسسه علمی حوزوی جهت شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی عازم عتبات عالیات شدند.

زائران حسینی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در مراسمی که در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله‌علیه برگزار شد، ابتدا از نوای مدیحه سرای اهل بیت علیهم‌السلام بهره برده و اولین عرض سلام و ارادت را به محضر ارباب بی کفن پیشکش کردند.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم، با اشاره به رسالت طلاب در این سفر معنوی، تصریح کرد: هر یک از شما یک مبلغ هستید، زیرا که ما رهپویان حضرت زینب سلام‌الله‌علیها هستیم و اگر جهاد و تبلیغ این بانوی مکرم اسلام نبود، کربلا در کربلا باقی می‌ماند و تمامی معارف و معانی ژرف و عمیق آن واقعه عظیم، دچار تحریف‌های سهمگین مشرکان و بددلان می‌شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه شما بانوان طلبه معرف جهان تشیع هستید، تأکید کرد: شما بانوان طلبه باید نشان دهید که مذهب تشیع چه بانوانی را در دامان خود پرورانده است.

زائران اربعین حسینی با حضور بر سر مزار متبرک شهدای گمنام، با فرزندان روح الله تجدید میثاق بسته و سپس با حضور در محل اتوبوس‌ها رهسپار این سفر معنوی شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱