مسئول کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا(س) مطرح کرد:

توانمندسازی خانواده شهدا و ایثارگران در عرصه جهاد تبیین/تا کنون 700 نفر عضو کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا(س) شدند

افتتاح دفتر کانون شاهد و ایثارگر

اسماعیلی با بیان اینکه تا کنون 700 نفر عضو کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شدند، گفت: مأموریت اصلی این کانون، توانمندسازی خانواده شاهد و ایثارگر در عرصه جهاد تبیین است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم مریم اسماعیلی در مراسم افتتاحیه دفتر کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر این مؤسسه علمی حوزوی در طبقه همکف ساختمان شهید مطهری(ره) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده جهت راه اندازی این کانون، اعلام کرد: طرح راه اندازی این کانون با هماهنگی مدیریت و معاونت‌های مجموعه تدوین و بانک اطلاعاتی خانواده‌های شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ایجاد شد.

مسئول کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این کانون با همکاری معاونت آموزش و تربیت، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، اسامی طلاب، اساتید، مبلغان، دانش آموختگان و کارمندانی را که عضو خانواده‌های شاهد و ایثارگر بودند، جمع آوری کرد و بانک اطلاعاتی با ثبت مجموعا 700 نفر تکمیل شد.

اسماعیلی با بیان اینکه مأموریت اصلی این کانون، توانمندسازی اعضای کانون در عرصه جهاد تبیین است، به برگزاری نشست هم اندیشی خانواده شاهد و ایثارگر با موضوع «جهاد تبیین» اشاره کرد و گفت: در این نشست که به منظور توانمندسازی اعضای کانون برگزار شد، 200 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر حضور یافتند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان این نشست، در 6 گروه مختلف به مباحثه و گفتگو درباره عرصه‌های جهاد تبیین، راهبردها و راهکارهای عملیاتی این عرصه پرداختند.

مسئول کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به برگزاری دوره «مهارت روایتگری» اشاره کرد و گفت: در این دوره نیز 60 نفر به صورت مجازی و حدود 40 نفر به صورت حضوری شرکت کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: هدف از راه اندازی و فعالیت این کانون، توانمندسازی خانواده شاهد و ایثارگر و فعالیت در عرصه جهاد تبیین است و این دفتر به عنوان پاتوقی برای اعضای کانون است تا برای ارائه طرح ها، گفتگوها، مباحثه‌ها و ایجاد کارگروه‌ها گرد هم جمع شوند.

وی یادآور شد: طلاب، اساتید، مبلغان، دانش آموختگان و کارمندان خانواده شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که هنوز عضو این کانون نشدند، جهت عضویت در این کانون می‌توانند روزهای فرد ساعت 8 تا 12 به دفتر کانون واقع در طبقه همکف ساختمان شهید مطهری(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112670 تماس بگیرند.

مسئول کانون شاهد و ایثارگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: کانال کانون شاهد و ایثارگر در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shahedjz و شناسه کاربری @shahedjzac فعال است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱