از سوی مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری اعلام شد:

ارائه تخفیفات مجتمع شهیده سیاری ویژه اساتید و کارمندان جامعه‌الزهرا(س)

خانم عرب خزائلی

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری از ارائه تخفیفات ویژه اساتید و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت عید غدیر در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ایام فرخنده عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری با موافقت مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نظر دارد به مناسب عید ولایت و امامت، طرح‌های تخفیفی ویژه خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ارائه دهد.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری اظهار داشت: طرح‌های تخفیفی این مجموعه فرهنگی ورزشی شامل اساتید و کارمندان، همکاران بازنشسته، همسر کارمندان و اساتید آقا، همسر بازنشستگان آقا و فرزندان دختر ایشان می‌شود که هر یک از گروه‌های فوق می‌توانند با استفاده از تخفیفات اختصاص داده شده به ایشان، از خدمات مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری استفاده کنند.

عرب خزائلی افزود: خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند از درصد تخفیف، شیوه ثبت نام و نحوه استفاده از طرح‌های تخفیفی که متعاقبا از سوی اداره رفاه و سلامت اعلام می‌شود، مطلع شده و تا پایان تابستان از این طرح‌های تخفیفی بهره مند شوند.

وی در پایان اظهار داشت: امید است ارائه این طرح‌های تخفیفی به افزایش مشارکت خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در برنامه‌های ورزشی و ارتقاء سطح سلامت جسمی و نشاط و سرزندگی روحی آنان منجر شود.


تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱