مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مطرح کرد:

آمادگی دو مجموعه آموزشی و حوزوی خواهران جهت همکاری و تعامل علمی و فرهنگی

خانم برقعی

سرکار خانم برقعی گفت: امیدواریم ارتباط بین دو مرکز مهم علمی حوزوی خواهران کشور بتواند گام مهمی در حوزه فرهنگ کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهره برقعی در دیدار با مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: امیدواریم این ارتباط بین دو مرکز مهم علمی حوزوی خواهران کشور بتواند گام مهمی در حوزه فرهنگ کشور باشد.

وی، ایجاد هماهنگی و تعامل بین دو دستگاه را مهم دانست و افزود: ما در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، هر دو مجموعه را یک مرکز می‌دانیم و امیدواریم با تقسیم کار و برنامه ریزی، فعالیت‌های فرهنگی را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: با توجه به استقبال دو مجموعه برای تعامل، خوب است هر بخش با بخش مرتبط با هم ارتباط برقرار کرده و در تفاهم نامه ها دوگانگی دیده نشود و کارها بدون موازی‌کاری انجام شود.

برقعی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: زمان و شروع سال تحصیلی برای برگزاری جشن سال جدید تحصیلی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برنامه‌ریزی شده و باید همه بدانند هیچ تفاوتی بین مجموعه‌های حوزوی وجود ندارد و باید این همکاهنگی در بخش خواهران و برادران نیز ایجاد شود.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: باید تقسیم کار در طرح‌های آموزشی، مشخص شدن برنامه‌هایی مختص خواهران در نظامات و برنامه های ضمن خدمت و انتشار مجلات علمی مشترک و برگزاری المپیادهای مشترک، در دستور کار قرار گیرد.

برقعی ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین ارزیابی در دستور کار قرار گرفته و می‌توانیم در این حوزه‌ها نیز با هم همکاری داشته و اقدام به انتشار فصلنامه‌های علمی کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: مرکز جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها آمادگی کامل برای همکاری با مرکز مدیریت حوزه داشته و نباید دوگانگی بین این دومجموعه وجود داشته باشد و تقسیم کار اصولی انجام شود زیرا نتایج این همکاری شامل حال نظام خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱