نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

ثقلین

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین گردهمایی فعالان  قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در روز پنجشنبه دوم اسفند سال جاری در این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی یادآور شد: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر اهتمام طلاب به فعالیت‌های قرآنی وحدیثی، اداره قرآن و حدیث با استعانت از پروردگار متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم‌السلام، دوره‌های مختلف قرآنی شامل ترتیل، حفظ، تثبیت قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تجوید و همچنین دوره‌های حدیثی از جمله حدیث‌خوانی اصول کافی، نهج‌البلاغه‌خوانی، دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقات و نشست‌های حدیثی را برگزار کرده است.

طباطبایی افزود: گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی حدیثی با هدف تبیین و شناسایی جایگاه و اهمیت قرآن کریم و احادیث اهل بیت علیهم‌السلام در تربیت و تبلیغ و همچنین توانمندسازی طلاب در برگزاری جلسات و محافل قرآنی و حدیثی  با حضور فعالان دوره‌های مذکور برگزار می‌شود.  

وی بیان داشت: در این گردهمایی، کارگاه‌های تخصصی قرآنی وحدیثی برگزار می‌شود و علاوه برآن، شرکت‌کنندگان از سخنرانی اساتید برجسته بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این گردهمایی تا پایان بهمن با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶ ، ۳۲۱۱۲۵۴۸ و 32112280 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱