مدیر مؤسسه پژوهشی لوح و قلم عنوان کرد:

عبادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سرمشق امام سجاد علیه‌السلام است

حقانی

حجت الاسلام و المسلمین حقانی گفت: عبادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سرمشق امام سجاد علیه‌السلام است و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها محور حدیث اهل کساء هستند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حقانی در آیین رونمایی از کتاب «حقیقت عظیم» که با حضور جمعی از علما و فضلای حوزه‌های علمیه و همچنین اساتید، کارمندان و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه سرّ لیلة القدر، حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها هستند، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها خیر کثیر هستند و اگر بشر در این باره تفکر کند، مبهوت می‌شود.

مدیر مؤسسه پژوهشی لوح و قلم تصریح کرد: در باب آیه شریفه بلاغ، «يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ» که فرمان ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین است، نشان می‌دهد که اگر اعجاز الهی و ید قدرت الهی نبود، با اعلام ولایت امام علی علیه‌السلام،  اسلام ناب با قدرت دشمنان و به وسیله حرکت مردمی از بین می‌رفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقانی افزود: در آن زمان دشمن چنان قدرتی داشت که می‌توانست با کمک مردم، اسلام ناب را از بین ببرد؛ اما دشمن باقی ماند و حضرت صدیقه زهرا سلام‌الله‌علیها با چنین دشمنی به مبارزه پرداختند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها جان خود را در راه ولایت فدا کردند، افزود: عبادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سرمشق امام سجاد علیه‌السلام است و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها محور حدیث اهل کساء هستند.

وی در پایان با اشاره به کتاب «حقیقت عظیم» که مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است، اظهار امیدواری کرد که این کتاب منشأ برکاتی برای جبهه حق باشد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱