از سوی اداره قرآن و حدیث؛

سومین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود

تفسیر نمونه 3

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری سومین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه بانوان طلبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «طیبه سادات طباطبایی» روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سومین مرحله غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: این دوره سیر مطالعاتی از جلد ۲۷ تفسیر نمونه و در پنج مرحله برگزار و سؤالات هر مرحله در سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بارگذاری می‌شود.

طباطبایی یادآور شد: شرکت کنندگان می‌توانند پاسخنامه های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث quran@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی، مهلت شرکت در این مرحله را تا 10 اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: امکان پیوستن افرادی که از مراحل قبل جامانده اند با ارائه پاسخنامه مرحله قبل همراه با پاسخنامه این دوره نیز وجود دارد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: طبق زمان بندی مراحل دوره غیرحضوری «تفسیر نمونه»، نخستین مرحله این دوره به تفسیرهای سور مبارکه «بلد»، «شمس» و «لیل» از صفحه اول تا 107 تفسیر نمونه، جلد ۲۷ اختصاص یافته، مرحله دوم نیز شامل سور مبارکه «ضحی»، «شرح»، «تین» و «علق» از صفحه ۱۰۷ تا ۱۹۷ تفسیر نمونه بود.

طباطبایی ادامه داد: سومین مرحله این دوره از صفحه 197 تا 294 و شامل سوره های مبارکه «قدر»، «بینه»، «زلزله»، «عادیات» و «قارعه» است.

وی با بیان اینکه دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه همه علاقه‌مندان به مفاهیم نورانی قرآن کریم است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://jz.ac.ir سؤالات این مرحله را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

 

جهت دریافت دفترچه مرحله اول این دوره این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله دوم این دوره این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه مرحله سوم این دوره این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده جدول برگزاری مراحل دوره این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل تفسیر نمونه جلد ۲۷ این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱