مسابقه در محضر صحیفه سجادیه برگزار می شود

صحیفه سجادیه

اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام مسابقه «در محضر صحیفه سجادیه» را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم آمنه عباسعلی زاده،  مدیر اداره قرآن و حدیث درگفتگو با واحد خبر از برگزاری مسابقه «در محضر صحیفه سجادیه »  از محتوای ویژه برنامه اداره قرآن و حدیث در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان با برگزاری ویژه برنامه روزانه «در محضر صحیفه سجادیه» به شرح و تفسیر دعای هشتم صحیفه سجادیه پرداخت که با هدف استفاده حداکثری از محتوای تولید شده و همچنین تقدیر از همراهان این ویژه برنامه مسابقه «در محضر صحیفه سجادیه» را برگزار می کند.

مدیر اداره قرآن و حدیث اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا پایان اردیبهشت 1401 محتوای مربوط به مسابقه که 20  فایل صوتی کوتاه است را  با جستجوی هشتگ «در محضر صحیفه سجادیه» از کانال اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام الله علیها و کانال محتوای تبلیغی مبلغان دریافت کنند.

عباسعلی زاده افزود: لینک مربوطه به سوالات مسابقه ۱۵ اردیبهشت در کانال های فوق بارگذاری خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند تا پایان اردیبهشت 1401 پاسخنامه های خود را با تکمیل فرم های مربوط به مسابقه، ثبت نمایند.

وی گفت: لازم است هر شرکت کننده، صرفا یکبار فرم های مربوط به مسابقه را تکمیل نماید و پیش از ثبت پاسخنامه، با زدن گزینه ارائه، پیام «ثبت موفقیت آمیز پاسخنامه» را دریافت کند؛ همچنین در صورت امکان، پیش از ثبت نهایی پاسخنامه، ابتدا پاسخ ها را در فضای مناسبی تایپ نماید.

عباسعلی زاده در پایان افزود: به نفرات برگزیده در این مسابقه به قید قرعه هدایایی تقدیم خواهد شد.

سوالات مسابقه را از اینجا دریافت کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱