«بسمه تعالی»

«وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ» (توبه 71)

« مردان و زنان با ایمان، ولیّ و یاور یکدیگرند همواره امر به معروف و نهی از منکر می‌نمایند » 

با توجه به آموزه های دینی مبنی بر لزوم نظارت عمومی و تاثیر فراوان آن، مدیریت محترم جامعه الزهرا (سلام الله علیها) دیدگاهها، پیشنهادات و نظرات سروران گرامی را هدیه معنوی محسوب نموده و از آنها استقبال می کند و اداره نظارت و بازرسی را مامور گردآوری و جمع بندی این نظرات ارزشمند نموده است.

بعضی از مواد و تبصره های دستورالعمل رسیدگی به گزارشات نظارت عمومی:

ماده 3) سیاست ها:

- داشتن مشی اصلاحگرانه با تقویت نقاط مثبت.

- حفظ کرامت، احترام، اسرار و آبروی افراد.

- تقویت نظارت عمومی با رویکرد پیشگیرانه.

ماده 6) درگاه و طرق دریافت گزارشات به صورت ذیل می باشد:

1- سامانه (سایت نظارت عمومی). 2- اتوماسیون اداری. 3- پست الکترونیکی (ایمیل). 4- صندوق الکترونیکی. 5- صندوق نظارت عمومی تعبیه شده در بخش های مختلف. 6 - ارتباطات و تماس تلفنی و مراجعه به اداره نظارت و بازرسی.

تبصره 2) گرچه ثبت مشخصات ارسال کنندگان از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، ایمیل، الزامی نمی باشد ولی نسبت به شکایات جهت احقاق حقوق افراد، ثبت مشخصات ارسال کننده لازم می باشد.

ماده 8) گزارشاتی که به یکی از صور ذیل دریافت گردد، جزء گزارشات غیرقابل پیگیری محسوب می شود:

- درصورتی که ادعای مطرح شده معطوف به موضوع، بدون ارائه هیچگونه دلیل یا شاهد یا سند باشد.

- کلی و مبهم بودن گزارشاتی که نقاط و نکات مشخصی را ذکر نکرده باشند.

- گزارشاتی که پاسخ به آنها از طریق مراکز و واحدهای پاسخگو، سامانه و سایتهای مربوط، مراجعه به اطلاعیه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها قابل دسترسی و دریافت باشد.

تبصره 1) گزارشات عمومی و پاسخ آنها در صورتی که محرمانه نباشد در صفحه عمومی سامانه نظارت عمومی ارائه می گردد.

ماده 11) در صورتی که گزارشات حاوی شکایت باشد، به مرجع یا کمیته ذی ربط ارجاع می شود.

با تشکر

(بیان نقاط قوت و مثبت موجب حفظ و رشد خوبی ها و تقویت نقاط قوت می شود)
لطفا موضوع پیام خود را در قالب یک جمله در ذیل بیان نمایید (مناسب است برای هر موضوع اصلی، پیام جدایی ارسال شود)
لطفا در این قسمت توضیحات را بیان نمایید.
لطفا با ارائه دلایل، مستندات و راهکارهای خود پیرامون موضوع، ما را بیشتر یاری فرمایید.
در صورت رضایت شخصی و تمایل به ارسال پاسخ، مشخصات خود را ثبت نمایید
کد امنیتی را بدون فاصله وارد کنید. در صورت ناخوانا بودن، برای تغییر کد، برروی تصویر کلیک کنید.

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱