انتشار مجموعه «زندگی به سبک امام حسین علیه‌السلام»

زندگی به سبک امام حسین1

مجموعه «زندگی به سبک امام حسین علیه‌السلام» برگرفته از مهم‌ترین احادیت اخلاقی- تربیتی به همراه سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره امام حسین علیه‌السلام در کانال فرهنگی تبلیغی پیام رسان سروش منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان و ماه محرم، عنوان کرد: در فرهنگ ناب اسلامی، زندگی ائمه معصومین علیهم‌السلام در پرتو تکامل و جامعیت، به گونه‌ای است که هر فردی با هر سطح از تقاضا و نیازمندی می‌تواند سیره اهل بیت علیهم‌السلام را به عنوان چراغ راه انتخاب کرده و زندگی خود را بر اساس آن تطبیق دهد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: هر یک از ائمه معصومین علیهم‌السلام ضمن برخورداری از جامعیت، در یکی از ابواب فضائل اخلاقی درخشش ویژه داشته‌اند و حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام از امامان بزرگواری است که می‌توان  از دریچه سوگ، حماسه و عزاداری و یا با نگاه عاطفی، به زندگی ایشان پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اظهار داشت: مجموعه «زندگی به سبک امام حسین علیه‌السلام» برگرفته از مهم‌ترین احادیت اخلاقی- تربیتی آن حضرت به همراه سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و نکات اخلاقی- تربیتی از سوی اداره کل امور فرهنگی و با همکاری و مشارکت اداره فرهنگی طلاب غیرحضوری گردآوری شده است.

وی افزود: در ایام عزاداری دهه اول محرم، روزانه دو صفحه از مجموعه «زندگی به سبک امام حسین علیه‌السلام» در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام رسان سروش به نشانی @jz_m.f.t درج می‌شود که اعضای کانال معاونت فرهنگی- تبلیغی می‌توانند از محتوای این مجموعه بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی ادامه داد: پس از عاشورای حسینی از محتوای این مجموعه، مسابقه فرهنگی در کانال برگزار می‌شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱