معاون فرهنگی تبلیغی اعلام کرد:

آغاز فراخوان ثبت نام در گردهمایی دانش‌آموختگان تهران

همایش خانواده پایدار

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از برگزاری گردهمایی دانش‌آموختگان تهران با رویکرد خانواده و سبک زندگی و با محوریت «مهارت‌های فرزندپروری» و آغاز ثبت نام در این گردهمایی ویژه دانش‌آموختگان و طلاب غیرحضوری تهران و البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: گردهمایی دانش‌آموختگان و طلاب غیرحضوری کلان‌شهر تهران از سوی اداره دانش‌آموختگان و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی بیان داشت: تا کنون 832 بانوی طلبه از استان تهران و 86 بانوی طلبه از استان البرز در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فارغ‌التحصیل شدند، همچنین تعداد هزار و 200 نفر طلبه غیرحضوری در استان تهران ساکن هستند که در این گردهمایی فراخوان شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، در زمینه «تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج»، رسالت عظیمی بر عهده دارد و هم‌اکنون با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانش‌آموختگان و طلاب در حال تحصیل این مرکز در استان‌های تهران و البرز سکونت دارند، زمینه مناسبی جهت فعالیت و خدمت به نسل جوان مهیا است.

وی بر لزوم توجه به نیازهای منطقه‌ای و استانی دانش‌آموختگان در امور علمی، آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: ما برای تقویت و توسعه ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و تبلیغی دانش‌آموختگان باید زمینه ارتباط هدفمند و مستمر آنان را با واحد تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فراهم کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی گفت: این همایش به منظور استمرار ارتباط با فارغ‌التحصیلان و طلاب در حال تحصیل و همچنین برگزاری همایش‌های سلسله‌ای با رویکرد خانواده و سبک زندگی برنامه‌ریزی شده و این گردهمایی با رویکرد خانواده و سبک زندگی و با محوریت «مهارت‌های فرزندپروری» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه دومین کارگاه علمی مهارتی اداره دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در استان تهران برگزار می‌شود، یادآور شد: دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پس از اتمام دوره‌های تحصیلی و بازگشت به شهرستان، فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی متعددی به عهده دارند که برای تعمیق و تأثیر بیشتر این فعالیت‌ها لازم است کارگاه‌های ویژه برای آنان طراحی و اجرا کرد.

وی بیان داشت: این همایش به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 4 و 5 مهرماه ساعت 8 تا 17 در حوزه علمیه خواهران امام‌زاده شاه عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: در این همایش، استاد دکتر مهکام، استاد عشقی و استاد دکتر عباسی حضور دارند و مباحثی چون تربیت جنسی کودکان، مهارت‌های تشویقی و تنبیهی فرزندپروری و راه‌های ارتباط موثر با فرزندان مطرح می شود، همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی سرپرست اداره کل تبلیغ و ارتباطات به تبیین طرح شبکه‌سازی مبلغان و دانش‌آموختگان می‌پردازد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، مهلت ثبت نام در این همایش را تا روز شنبه 31 شهریورماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق پاسخ به پیامک ارسالی از سوی اداره دانش‌آموختگان اقدام کنند و یا با شماره تلفن‌های 02532112437 و 02532112438 تماس بگیرند.

جهت مشاهده جدول برنامه همایش سلسله‌ای خانواده پایدار با محوریت موضوع مهارت‌های فرزندپروری این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱