اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا در سال تحصیلی ۹۸-۹۷

آزمون ورودی

نتایج نهایی پذیرش سطوح 2، 3 و 4 جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نتایج پذیرش سطح 2 و بازپذیری روز پنجشنبه 15 شهریور ماه و نتایج پذیرش سطح 3 و 4 روز یکشنبه، 18 شهریور ماه در سامانه پذیرش به نشانی  http://paziresh.jz.ac.ir/ اعلام می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ادامه داد: پذیرفته شدگان سطح 2 و بازپذیری می‌توانند از روز یکشنبه، 18 شهریور ماه برای ثبت نام نهایی به سامانه پذیرش مراجعه و نیمسال تحصیلی خود را انتخاب کنند. عدم ثبت نام نهایی به منزله انصراف تلقی می‌شود. زمان ثبت نام نهایی سطح 3 و 4 نیز متعاقبا اعلام می شود.

وی افزود: داوطلبانی که موفق به اخذ امتیاز لازم نشدند، می‌توانند از تاریخ اعلام نتایج به مدت 3 روز با مراجعه به سامانه پذیرش نسبت به «ثبت اعتراض» خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی‌فر بیان داشت: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها «در حال بررسی» اعلام شده است، با توجه به اینکه مدارک ارسالی آنها ناقص بوده است، حداکثر تا 2 روز بعد از اعلام نتایج می‌توانند مدارک مربوطه را از طریق لینک «ارسال و پیگیری» سامانه پذیرش ارائه کنند. البته وضعیت نهایی پذیرش این افراد بعد از بررسی مدارک مشخص می شود و ارسال مدرک به هیچ وجه به معنای پذیرش نیست.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره بازپذیری و سطح 2 که دارای سابقه تحصیلات حوزوی در یکی از مدارس مرکز مدیریت خواهران هستند، لازم است برای معادل سازی دروس حداکثر تا روز یکشنبه، 18 شهریور اصل ریزنمرات ممهور به مهر مرکز مدیریت به آدرس قم، بلوار بوعلی، جامعه الزهرا(س)، اداره کل خدمات آموزش، طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی، کارشناس انتقالی بازپذیری ارسال کنند. همچنین دارندگان مدرک سطح 1 باید کپی مدرک خود به آدرس بالا ارسال کنند.

گفتنی است، آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) 31 فروردین ماه سال جاری برگزار شد و کسانی‌ که امتیاز لازم را در آزمون ورودی کسب کرده بودند به مصاحبه دعوت شدند که نتایج نهایی آن اعلام می شود.

سامانه اعلام نتایج پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱