تمدید مهلت ثبت نام در دوره تربیت کارشناس پاسخگوی سؤالات دینی

تهرانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از تمدید مهلت ثبت نام در دوره عمومی تربیت کارشناس پاسخگوی سؤالات دینی تا 20 شهریورماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در دورة عمومی تربیت کارشناس پاسخگویی در دو گرایش «پاسخگویی به مسائل فقهی» و «پاسخگویی به مسائل اعتقادی» تا 20 شهریورماه تمدید شد.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه این دوره با رویکرد آموزشی و پژوهشی برگزار‌ می‌شود، به شرایط متقاضیان این دوره اشاره کرد و افزود: در این دوره، کارگاه‌های تخصصی برای هر یک از گرایش‌ها در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت اطلاع از شرایط پذیرش این دوره به اطلاعیه پذیرش دوره تربیت کارشناس پاسخگو مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان شرکت در این دوره به سایت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه کرده و از طریق سامانه مبلغان به نشانی http://tabligh.jz.ac.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: شرکت در دوره عمومی، تعهدی برای جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در بکارگیری بانوان طلبه در اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات ایجاد نمی‌کند و این اداره در صورت لزوم از ظرفیت این افراد در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شود.

جهت مشاهده شرایط پذیرش در دوره تربیت کارشناس پاسخگو این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱