راه اندازی پویش «همیار انتخابات» ویژه دختران میهن اسلامی ایران

پویش همیار انتخابات 2

پویش «همیار انتخابات» در قالب مسابقه ویژه همه دختران میهن اسلامی ایران و در دو رده سنی 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، پویش «همیار انتخابات» با شعار «سرنوشتم را خوب رقم بزن» از سوی اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری گروه‌های تبلیغ دانش آموزی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور راه اندازی شد.

این پویش در قالب مسابقه و در دو رده سنی 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال برگزار می‌شود و همه دختران میهن اسلامی ایران می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

در گروه سنی 7 تا 12 سال، دختران می‌توانند به عنوان همیار انتخابات، یکی از تصاویر پیوست را رنگ آمیزی کرده و در روز انتخابات همراه با این تصاویر در انتخابات شرکت کرده و تصاویر خود را به همراه نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام شهر و شماره تماس به شناسه کاربری @mojtabazade در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

در گروه سنی 13 تا 18 سال، شرکت‌کنندگان یکی از هشتک‌های «#لبخند_امام_زمان_امضای_اعمالتان، #مدافع_حرم_خواهم_شد، #حضور_دارم_به_نیابت_از_شهدا، #مشارکت_حداکثری، #انتخاب_آگاهانه، #اقتدار_ملی، #پای_عهد_خود_با_مرد_میدان، #دفاع_از_حرم_پای_صندوق_رأی، #انقلاب_اسلامی_حرم_مقدس» را کف دست خود طراحی کرده و با و با حضور در یکی از شعب اخذ رأی عکسی از خود ثبت و تصاویر خود را به همراه نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام شهر و شماره تماس به شناسه کاربری @tabdollahi در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد است و به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱