دوره دانش افزایی مجازی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

دوره دانش افزایی رمضان1400

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره دانش افزایی مجازی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این دوره به صورت مجازی ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این دوره به مدت سه روز برگزار می‌شود، گفت: این دوره از روز شنبه تا دوشنبه،21 تا 22 فروردین ساعت 10 برگزار می‌شود.

بهرامی به مباحث تبلیغی و اساتید این دوره اشاره کرد و افزود: مبحث «روش بیان احکام» با حضور استاد اعلائی نژاد روز شنبه 21 فروردین ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود، روز یکشنبه، 22 فروردین نیز به «سلسله مباحث مهدویت» با حضور استاد شهبازیان اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: مبحث «شیوه های جذب، آموزش و مدیریت فعالیت های قرآنی برای جوانان و نوجوانان» با حضور استاد شعاعی، قاری بین المللی قرآن روز دوشنبه، 23 فروردین ساعت 10 تا 13 برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان، دوره دانش افزایی تربیت مبلغ قرآن محور با حضور استاد علیزاده به مدت یک هفته برگزار خواهد شد؛ همچنین دوره آموزش قرائت قرآن به صورت آفلاین در پیام رسان ایتا (کانال محتوای تبلیغی مبلغان) و سامانه شمیم با حضور استاد علی قاسمی از دیگر برنامه های اداره امور مبلغان است.

بهرامی بیان داشت: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان متقاضی تشکیل پرونده تبلیغی، می‌توانند با شرکت در این دوره ها و شرکت در پویش «بحر فیض با نوای رمضان و امید» با برگزاری محافل قرآنی و ضبط این محافل به صورت فایل تصویری اقدام به ارسال آن برای اداره مبلغان نموده و تشکیل پرونده قرآنی دهند.

وی تصریح کرد: شرکت در این دوره از طریق پیوند https://heyatonline.ir/heyat/1739 با ترافیک رایگان امکان پذیر است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱