سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

استقبال 1700 فراگیر از دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت معارف اسلامی در سال گذشته

مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا

الیاسی با بیان اینکه در سال 1399 با توجه به شیوع بیماری کرونا، دوره‌های متنوع کوتاه مدت معارف اسلامی به دو صورت آنلاین و آفلاین برنامه‌ریزی شد، گفت: سال گذشته، هزار و 700 نفر از بانوان علاقه‌مند از نقاط مختلف ایران و برخی ملیت‌ها در 43 دوره فراخوان شده شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد ماه شعبان و آغاز سال جدید، به فعالیت‌های مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز با طراحی، برنامه ریزی، ساماندهی و انسجام‌بخشی دوره‌های کوتاه مدت، فرصت فراگیری علوم دینی را برای بانوان علاقه مند به این حوزه فراهم کرده است تا در دوره‌های پودمانی معارف اسلامی شرکت کنند و از مباحث متنوع بینشی و روشی در سه سطح عمومی، تکمیلی و تخصصی بهره گیرند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به شناسایی و ارتباط با گروه‌های هدف و مخاطبان این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: تا کنون دوره‌های آموزشی مختلفی ویژه بانوان فرهنگی، فعالان فرهنگی تبلیغی، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان، اصناف بانوان شاغل و عموم بانوان متقاضی در داخل و خارج از کشور برگزار و بسته‌های آموزشی هدفمند متناسب با هر گروه ارائه شده است.

الیاسی با اشاره به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت در دو سال گذشته، یادآور شد: این مرکز در سال 1398، 20 دوره کوتاه مدت آموزشی فرهنگی را برای  725 نفر از بانوان علاقه مند از نقاط مختلف ایران و جهان در 698 ساعت برگزار کرده است. 

وی افزود: در سال 1399، پس از شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بستر ارائه آموزش‌های معارفی کوتاه مدت به صورت مجازی فراهم شد و برگزاری دوره‌های متنوع مجازی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه در سال 1399، دوره‌های متنوع کوتاه مدت مجازی به دو صورت آنلاین و آفلاین برنامه ریزی شد، عنوان کرد: در سال گذشته هزار و 700 نفر از بانوان علاقه مند از نقاط مختلف ایران و برخی ملیت‌ها در 43 دوره شرکت کردند.

الیاسی در ادامه به تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های مرکز در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: تدوین آیین نامه آموزشی دوره‌های مجازی کوتاه مدت، تدوین سند راهبردی افق چشم انداز 1410 و تدوین دوره مبانی اندیشه اسلامی یکساله از جمله اقدامات ارتقای زیرساخت‌های این مرکز است.

وی بیان داشت: سایت مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس http://borhan.jz.ac.ir و کانال این مرکز در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz جهت اطلاع رسانی دوره‌ها و فعالیت‌های این مرکز راه اندازی شده است.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان به ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری با سایر نهادهای همسو اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری بین نهادهای متولی فرهنگ و هماهنگی در این فعالیت‌ها یک از اصلی‌ترین رسالت‌های مسئولان حوزه به شمار می‌رود. بدین منظور، تعامل و همکاری با سایر نهادهای آموزشی فرهنگی در دستور کار این مرکز قرار گرفته و آماده برگزاری دوره‌های مشترک با سایر نهادها است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱