مراسم عزاداری شهادت حضرت باب الحوائج(ع) و گرامیداشت شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س)

مراسم عزاداری امام موسی کاظم

مراسم عزاداری شهادت حضرت باب الحوائج(ع) و گرامیداشت شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س) با سخنرانی استاد فخر روحانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه شهادت جانسوز امام موسی کاظم علیه‌السلام و همزمان با سالروز تدفین شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام، مراسم عزاداری شهادت حضرت باب الحوائج علیه‌السلام و گرامیداشت این شهیدان والامقام از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

خانم فخر روحانی، از اساتید حوزه و دانشگاه  به عنوان سخنران این مراسم است که به تبیین موضوع «صبر، استقامت و ایثار با تأسی به سیره امام کاظم علیه‌السلام» می‌پردازد.

این مراسم، دوشنبه 18 اسفند ساعت 19 تا 20 به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://jz.ac.ir/post/6901 و یا سایت هیئت آنلاین  به آدرس https://heyatonline.ir/heyat/1739 در این مراسم شرکت کنند.

گفتنی است؛ در تاریخ 24 اردیبهشت سال ۱۳۹۴، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام به خاک سپرده شدند.

دو تن از این شهدای والامقام در سن ۱۹ و۲۲ سالگی در عملیات خیبر واقع در جزیره مجنون و شهید دیگر در سن ۲۵ سالگی در عملیات محرم واقع در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱