اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌کند:

نشست صمیمی «برنامه ریزی به روش ردیابی» ویژه طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا(س)

دورهمی صمیمانه برنامه ریزی

مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نشست صمیمانه «برنامه ریزی به روش ردیابی» ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از حضوری، مجازی، غیرحضوری و دانش آموخته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نشست صمیمانه با موضوع «برنامه‌ریزی به روش ردیابی» (Bullet Journal)  از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از حضوری، مجازی، غیرحضوری و دانش آموخته برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: این نشست کاربردی، در تمامی ساحت‌های زندگی به تسهیل و منتج بودن فعالیت‌های فرد منتهی می‌شود و آنچه در برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای طلاب اهمیت دارد، برنامه‌ریزی بر پایه زیّ طلبگی با هدف عملیاتی کردن قانون‌ها و آداب و سنن زندگی طلبگی است.

داودالموسوی تصریح کرد: مسائلی نظیر درس و بحث، قرائت روزانه قرآن کریم، رسیدگی مناسب به امور خانواده، انجام اعمال عبادی و غیره در زندگی طلاب برجسته است که باید برنامه‌ای طراحی و تنظیم شود تا به صورت یک سبک و الگو در زندگی طلاب مشاهده شود.

وی بیان داشت: آنچه در این نشست و دورهمی صمیمانه رخ خواهد داد، بیان راهکار برای برنامه های روزانه و ایجاد نظم و عادت رفتاری مناسب، جهت اجرای فعالیت ها است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و ضرورت  تکمیل کارها و برنامه‌های گذشته و طراحی برنامه‌ریزی مناسب برای سال پیش رو، نشست «برنامه ریزی به روش ردیابی» روز سه‌شنبه 19 اسفند ساعت 6 صبح به صورت رایگان برگزار می‌شود.

داودالموسوی اظهار کرد: سرکار خانم زهرا گرامی، استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام در این نشست به تبیین این موضوع می‌پردازد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این دورهمی کاربردی می‌توانند با مراجعه به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t مراجعه کرده و با ارسال نام، نام خانوادگی و کدتحصیلی به شناسه مدیر کانال در این برنامه ثبت نام نمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱