انتصاب «سرپرست مؤسسه فخیمه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها»

حجت الاسلام ربانی و دیانی 2

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی از سوی رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام به سمت «سرپرست مؤسسه فخیمه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام طی حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی را به سمت «مؤسسه فخیمه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد دیانی عضو محترم هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام

سلام علیکم

با احترام، ضمن عرض تبریک اعیاد رجبیه، باتوجه به کناره‌گیری حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمود مدنی بجستانی به دلیل بیماری از مدیریت جامعه الزهرا علیها السلام و نظر به پیگیری‌های مکرر هیأت امنا و تاکید حضرت ایشان بر عدم توانایی و پیرو مصوبه جلسه ۵۴ از دور سوم هیأت امنای محترم، جنابعالی را که بحمدالله از فضل، تعهد، توانایی و تجربه ارزشمندی برخوردار هستید، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مؤسسه فخیمه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب می نمایم.

اینجانب لازم می‌دانم از طرف خود و اعضای محترم هیأت امنا از زحمات فراوان و تلاش‌های خالصانه و خدمات ماندگار حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمود مدنی در مدت چهار ساله مدیریت این نهاد مقدس تقدیر و تشکر نمایم.

انتظار دارد کلیه کارکنان گرامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها کمال همکاری با جنابعالی را مبذول دارند.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در پیشبرد اهداف این مجموعه فاخر موفق باشید.

سید حسن ربانی

رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها».

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱