فراخوان شركت در دوره تربيت تخصصی مربی مهد كودك

تربیت 2مبلغ مهد

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تربیت تخصصی مربی مهد كودك با عنوان «غنچه‌های نورانی» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تربیت تخصصی مربی مهد كودك با عنوان «غنچه‌های نورانی» ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره در دو ترم با ارائه 24 واحد، به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

بهرامی به شرایط پذیرش مبلغان در این دوره اشاره کرد و گفت: گذراندن دوره عمومی طرح شمیم (مهارت‌های شش گانه ارتباطی، کلاس‌داری، سخنوری، سخنوری دینی، مدح و رثاء و پاسخگویی) و کسب امتیاز لازم از جمله شرایط ثبت نام در این دوره است، مبلغان دارای سه سال سابقه تبلیغی نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: اتمام سطح دو، موفقیت در مصاحبه ورودی، تعهد به شرکت منظم و مستمر در دوره، تعهد به شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی و همچنین تعهد به همکاری با اداره مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از دیگر شرایط شرکت در این دوره است.

وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا 10 اسفند اعلام کرد و یادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱