ویژه مبلغان جامعه‌الزهرا(س)؛

فراخوان شرکت در دوره تربیت تخصصی مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی

دوره تخصصی تربیت مبلغ

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره تربیت تخصصی مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اولین دوره تربیت تخصصی مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این دوره تخصصی در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برنامه ریزی شده است، زبان اشاره ویژه مکالمه و ارتباط با ناشنوایان به مبلغان آموزش داده می‌شود.

بهرامی افزود: دوره مقدماتی شامل 30 ساعت با آموزش بیش از 500  کلمه به زبان اشاره و توانمندسازی مبلغان در برقراری ارتباط بر اساس جزوه های آموزشی زبان اشاره است و دوره تکمیلی نیز به مدت 30 ساعت و آموزش ساده سازی کتب، پاسخگویی مسائل اعتقادی و احکام و بیان ادعیه به زبان اشاره ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش در دوره تکمیلی به شرط موفقیت در دوره مقدماتی است، به شرایط پذیرش در این دوره اشاره کرد و گفت: دارا بودن حداقل مدرک سطح دو، داشتن حداقل 3  سال سابقه تبلیغ موفق، انگیزه و توانمندی لازم برای کار با ناشنوایان و داشتن نشاط و صبر و تحمل لازم برای کار با ناشنوایان از جمله شرایط شرکت در این دوره است.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 15 بهمن اعلام کرد و بیان داشت: اين دوره به صورت حضوري روزهاي سه شنبه ساعت 12تا10 برگزار می‌شود.

بهرامی یادآور شد: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی در پایان به برگزاری دوره های مختلف تربیت مبلغ در جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون دوره‌های تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی، تربیت مبلغ دانشجویی و دوره مقدماتی تربیت مبلغ زباندان با حضور مبلغان این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.  

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱