مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد:

تشریح فعالیت‌های فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) در دهه بصیرت

فعالیت های فرهنگی جامعه الزهرا

خانم داوود الموسوی از فعالیت‌های فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در دهه بصیرت خبر داد و گفت: در این ایام، پنج نشست مجازی بصیرت افزایی و دانش افزایی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ویژه طلاب و علاقه مندان برگزار می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داوود الموسوی در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض گرامیداشت یوم الله ۹ دی، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، گفت: حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای درباره حماسه نهم دی فرمودند: «۹ دی برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌شناسی است، از وقت‌شناسی است، حضور مردم در عرصه مجاهدانه است».

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: با توجه به اهمیت دهه بصیرت و همزمانی آن با دهه فاطمیه و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و همچنین اربعین شهادت شهید فخری زاده، با در نظر گرفتن شرایط کنونی کشور، برنامه‌های فرهنگی اداره کل امور فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

داودالموسوی افزود: به مناسبت دهه اول فاطمیه، مراسم عزاداری ویژه کارمندان این مجموعه به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اما مراسم عزاداری ویژه طلاب پس از برگزاری نشست‌های مجازی به صورت برخط برپا می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به مناسبت‌های پیش رو، پنج نشست مجازی به صورت برخط از درگاه پخش زنده سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به آدرس http://jz.ac.ir/post/6901 در موضوعات بصیرتی تشکیل می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: در این نشست‌ها که در روزهای 8 تا 13 دی ساعت 10 برگزار می‌شود، اساتید حوزه و دانشگاه از جمله سرکار خانم فخر روحانی، دکتر صدرالحسینی، دکتر فاضلی نژاد، دکتر حبیبی و دکتر حبیبیان به تبیین موضوعات مختلف در حوزه بصیرت افزایی می‌پردازند.

داودالموسوی بیان داشت: در این ایام، بازخوانی تاریخی فتنه ۸۸ که شامل مصاحبه‌ها، مناظره‌ها و جزئیات حوادث این بازه است، در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های اداره کل امور فرهنگی، برگزاری مسابقه بصیرت و دانش افزایی درباره سبک زندگی سردار سلیمانی به صورت «هر روز یک سوال» با بارگذاری در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین به برگزاری مسابقات مختلف در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقه صوتی نقاشی با عنوان «قهرمان میدان» ویژه فرزندان طلاب، مسابقه کتابخوانی «مسیر بصیر» از کتاب دشمن شناسی مقام معظم رهبری حفظه الله و مسابقه «سرباز وطن» از خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این ایام برگزار می‌شود.

داودالموسوی از بازنشر محتواهای فرهنگی با موضوع مکتب شهید سلیمانی و همچنین بازنشر خاطرات خانواده‌های شهدای مدافع حرم در دیدار با شهید سلیمانی و نیز تأمین و تولید محتواهای فرهنگی تبلیغی با موضوع بصیرت انقلابی، فرزندآوری، بسته‌های نمایشگاهی، عکس و پوسترهای ملی مذهبی در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش به نشانی  https://sapp.ir/jz_m.f.t و یا در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_mft خبر داد.

وی افزود: در این ایام، پیام‌های بصیرتی و نیز اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی تبلیغی برای خواهران طلبه از طریق سامانه دانش پژوهان ارسال خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان، خاطر نشان کرد: حمایت از کانون‌های استانی در پشتیبانی فکری، محتوایی و ایده بخشی در ایام دهه بصیرت در اولویت کاری اداره کل امور فرهنگی قرار دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱