کانون دانش‌آموختگان استان مازندران راه اندازی شد

حجت الاسلام و المسلمین مدنی 2

کانون دانش‌آموختگان استان مازندران جامعه الزهرا علیهاالسلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مدنی به صورت وبینار راه‌اندازی شد

 

به گزارش روابط عمومی، مراسم اعطای حکم آغاز به فعالیت کانون دانش‌آموختگان استان مازندران جامعه الزهرا علیهاالسلام با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین مدنی و با حضور اعضای شورای مرکزی کانون استان مازندران به صورت وبینار برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به اینکه همه طلاب و فارغ‌التحصیلان، سرمایه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام هستند، گفت: با عنایت حضرت زهرا علیها السلام و همت کارکنان این مجموعه تلاش کردیم تا فرزندان با خانه مادری خود ارتباط سازمانی مستمر و پویا و فعال داشته باشند.

مسیر ما مسیر اسلام عزیز و تشیع و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری است

وی با بیان اینکه کانون‌های استانی ظرفیتی است که همه طلاب و دانش آموختگان در سراسر کشور باید دست به دست هم دهند و از آن استفاده کنند، بیان داشت: هدف اول از راه‌اندازی کانون‌ دانش‌آموختگان، تجمع شماست چراکه برکت و نعمت در جمع است.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: هدف دوم تکامل و رشد نیروهاست تا در هر مرحله‌ای که هستند پله فراتری را طی کنند یک گام رو به جلو بردارند. هدف سوم هم استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات دانش‌آموختگان است تا خلأهای جامعه را به ما منتقل کنند.

وی اظهار داشت: رسالت ما به عنوان سرباز امام زمان (عج) این است که در کنار اصلاح خودمان به عنوان هدف اصلی، در حیطه تبلیغی هم فعالیت داشته باشیم، به ویژه در دوران بارش و طوفان شبهات بالاخص که بخش عمده ای از این شبهات، بانوان کشور را مورد هدف قرار داده است، با توجه به اینکه بیش از 60 درصد مخاطبان رسانه های عمومی، از قشر بانوان هستند، دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از از این موجود متعالی در جهت برآورده شدن اهداف خودشان استفاده کنند، پس وظیفه دانش‌آموختگان و بانوان طلبه است که برای رفع و خنثی کردن طرح و برنامه‌های دشمنان وارد عمل شوند و این یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی کانون‌های استادی دانش‌آموختگان است.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران افزود: از کانون‌های دانش‌آموختگان انتظار داریم طراحی و برنامه‌ریزی کنند و هیئت خانگی راه بیاندازند. جلسات پرسش و پاسخ به شبهات ویژه جوانان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های کانون از وابستگی به احزاب سیاسی و جناح‌ها پرهیز کنید. مسیر ما مسیر اسلام عزیز و تشیع و اندیشه امام و رهبری است. در این چارچوب حرکت کنید و برای دخترانی که نیازمند شما هستند مادری کنید.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در ادامه با اشاره به ضرورت فراگیری اصول تبلیغی از سوی طلاب اظهار داشت: در انجام امور تبلیغی و ارتباط با جوانان باید نمونه آیه «فَبِما رَحمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنتَ لَهُم وَلَو كُنتَ فَظًّا غَليظَ القَلبِ» باشید. لینت کلام و حسن خلق داشته باشید تا کلام شما نفوذ و اثربخشی داشته باشد.

وی با سپاس از همه دانش‌آموختگانی که در راه اندازی کانون‌های استانی جامعه الزهرا علیهاالسلام قبول مسئولیت کردند، از آنها خواست تا نیازها و ضرورت‌ها را بررسی کنند و جامعه الزهرا هم با وجود همه تنگناها و مشکلات، در مسائل پژوهش، مهارتی و تبلیغی مساعدت می کند تا سرمایه عظیم حضور فعال دانش‌آموختگان را به منصه ظهور بگذارد.

در ادامه سرکار خانم طیبی، دبیر کانون استان مازندران اعضای اصلی این کانون را معرفی و رزومه مختصری از هر فرد ارائه کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سرکار خانم داوودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی ضمن قدردانی از حضور طلاب استان مازندران با توجه به شرایط کنونی، توضیحاتی درخصوص فرایند راه‌اندازی کانون دانش‌آموختگان استان مازندران ارائه کرد.

شایان ذکر است، پیرو فعالیت‌های معاونت فرهنگی تبلیغی در راستای ایجاد زیرساخت‌های تاسیس کانون‌های استانی در سراسر ایران و حمایت از خواهران طلبه و دانش‌آموخته جامعه الزهرا علیهاالسلام، سومین کانون علمی فرهنگی پژوهشی  روز گذشته در استان مازندران راه‌اندازی شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱