انتشار نخستین شماره دوفصلنامه تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناخی خانواده»

نشریه مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده

نخستین شماره دوفصلنامه تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناخی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، نخستین شماره دوفصلنامه تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناخی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این شماره، مقالاتی با عناوین مختلف از جمله «شیوه‌های تربیت اخلاقی فرزندان، برگرفته از روایات اهل بیت علیهم السلام» نوشته علی نقی فقیهی، خدیجه اسفندیاری و رضا جعفری هرندی؛ «تهدیدهای اینترنت بر تربیت اخلاقی نوجوان»، به قلم هاجر ذبیحی و «بررسی سیره رفتاری پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم با همسران» تألیف رویا کاظمی به چاپ رسیده است.

همچنین مقالات «الگوی رفتاری حضرت خدیجه کبری علیهاالسلام در ارتباط با همسران» نوشته ثریا شاعیدی، «کاهش جمعیت و تاثیر آن بر روابط انسانی در خانواده و جامعه» تألیف معصومه موذن و «بررسی موانع محیطی در تربیت دینی فرزندان» به قلم اکرم حبیبی خاوه از دیگر مقالات درج شده در این شماره نشریه است.

این دوفصلنامه پس از چاپ دو شماره داخلی با توجه به ارتقای سطح علمی مقالات از تاریخ اول بهمن سال 98 موفق به اخذ مجوز نشر به صورت «علمی تخصصی» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

دوفصلنامه تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناخی خانواده» به سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رضائیان و مدیر مسئولی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی بجستانی فعالیت دارد.

این نشریه آماده دریافت مقالات تخصصی در موضوعات تعلیم و تربیت با رویکرد اسلامی است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی fpes@jz.ac.ir ارسال کنند.

پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن ۳۲۱۱2400 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱