از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا(س):

مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی نسل بصیر انقلابی

مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» در دو مرحله به مناسبت روز دانش آموز و روز دانشجو ویژه فرزندان طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقاطع تحصیلی متوسطه اول به بالا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه روز ملی مبارزه با استکبارستیزی در تاریخ 13 آبان ماه و روز دانش آموز، مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» در راستای بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان در حوزه استکبارستیزی به همت اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیها السلام به صورت پیامکی و در دو مرحله ویژه فرزندان طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقاطع تحصیلی متوسطه اول به بالا برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه از کتاب «استکبارستیزی در کلام حضرت آیت‌الله خامنه ای» است که مطالعه کتاب و پاسخگویی به سوالات در دو بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

مرحله اول این مسابقه از 5 الی 16 آبان به مناسبت 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز است و مرحله دوم مسابقه، 5 الی 16 آذر به مناسبت روز دانشجو اعلام می‌شود.

مرحله اول مسابقه از صفحه اول کتاب تا صفحه 100 و مابقی صفحات در مرحله دوم برای آزمون مسابقه انتخاب شده است.

علاقه‌مندان شرکت در مسابقه کتابخوانی «نسل بصیر انقلابی» می‌توانند پاسخ های خود را به صورت عدد ده رقمی همراه با «نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی فرزند، نام و نام خانوادگی و شماره تحصیلی طلبه (مادر)» به سامانه پیامکی 30007227002627   ارسال کنند.

نمونه پیامک؛ (1342324113 * فاطمه محمدی * اول متوسطه * زینب رضایی * 1376150001)

برخی مطالب مطرح شده در کتاب «استکبار ستیزی در کلام حضرت آیت‌الله خامنه ای» شامل موضوعاتی چون «حرکت استکبار، کنار زدن نسل جوان از صحنه مقاومت»، «علل و ریشه‌های نفرت ملت ایران از رژیم آمریکا»، «چرایی مبارزه مردم با استکبار»، «خطرناک بودن سلطه فرهنگی از سلطه اقتصادی و سیاسی»، «انگیزه ایمانی و بصیرت دو عنصر مبارزه با استکبار»، «نرفتن ملت زیر بار مداخله‌جویی و تحمیل دولت مستکبر»، «خصوصیات و شاخصه‌های نظام استکبار» و «استکبار، دشمنِ استقلال یک ملت» هستند.

مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در 10 آبان ماه، تصریح کردند: «شما جوان‌ها پایه‌هاى اصلى انقلاب براى نسل آینده و دوره‌ی بعد هستید. امروز هم شما در انقلاب تأثیر زیادى دارید، چون جوانید. امروز هم شما در جبهه‌ی سیاسى، در جبهه‌ی نظامى، در جبهه‌ی سازندگى و هر جا بتوانید حضور داشته باشید، عنصر فعّال انقلابید؛ امّا فردا پایه‌هاى انقلاب، شما هستید؛ امروز عناصر مؤثّرید، فردا ستون‌هاى انقلاب هستید».

جهت دریافت کتاب استکبار ستیزی در کلام حضرت آیت‌الله خامنه ای مدظله العالی این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت سوالات مرحله اول مسابقه نسل بصیر انقلابی این پیوند را فعال کنید. (5 تا 16 آبان)

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱