گزارشی از فعالیت‌های مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) در نیمه نخست سال؛

بیش از 2100 نفر از خدمات مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) بهره‌مند شدند

حجت الاسلام اصغر اخوی

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی با بیان اینکه در نیمه نخست سال 424 نفر به صورت حضوری و 343 نفر در مرکز مشاوره به صورت تلفنی از خدمات مشاوره بهره مند شدند، گفت: در این ایام، کارشناسان مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی نیز به بیش از هزار و 400 طلبه واساتید و همکاران محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام مشاوره دادند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر اخوی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: مرکز مشاوره به صورت تخصصی و در ۱۰سطح مختلف در حیطه‌های مشاوره‌های اخلاقی، اعتقادی، مشاوره آموزشی و تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، درمانگری اختلالات، روان‌سنجی، آموزش مهارت‌های زندگی، روانپزشکی و مددکاری خدمت‌رسانی می‌کند.

مشاوره تلفنی و حضوری بیش از 750 نفر در 6 ماه نخست سال

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در نیمه اول سال جاری پرداخت و اظهار داشت: باکمک و عنایت خداوند و توجهات حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام همانند سابق به صورت حضوری و تلفنی در ایام کرونا با وجود محدودیت‌ها و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مشاوران محترم در حوزه‌های تخصصی خانواده و ازدواج، تربیت فرزند، روانشناختی و تحصیلی، پذیرای مراجعه‌کنندگان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی افزود: این مرکز به صورت حضوری و یا تلفنی خدمات راهنمایی و مشاوره ارائه می‌دهند، چنانچه در طول 6 ماه اول سال 424 نفر به صورت حضوری و 343 نفر به صورت تلفنی و در مجموع 767 نفر مشاوره شدند.

مشاوره مجازی بیش از هزار و 400 طلبه جامعه الزهرا (س) در ایام کرونا

وی با اشاره به حضور مشاوران مرکز مشاور در مدارس علمیه جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: در مدارس علمیه به دلیل شرایط کرونا و عدم حضور طلاب، با همکاری مدیران مدارس و با تعریف شناسه کاربری برای مشاوران، بانوان طلبه به صورت مجازی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: به طور کلی بیش از هزار و 400 طلبه از مدارس علمیه از مشاوره کارشناسان مرکز در 6 ماه نخست سال بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه 20 مشاور در نیمه نخست سال به صورت حضوری، تلفنی و مجازی پاسخگوی مراجعه‌کنندگان بودند، افزود: بیشتر مشاوره‌های انجام شده بیشتر در حوزه‌های مشاوره آموزشی و تحصیلی، خانواده، تربیت فرزند و مسائل روانشناختی بوده است.

برگزاری دوره تربیت مشاور و کارگاه‌های مجازی در نیمه نخست سال

حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی یادآور شد: در این ایام، کارگاه‌هایی مانند کارگاه تندخوانی به صورت مجازی برای طلاب برگزار و کانال تخصصی نوجوان نیز توسط مشاوران این مرکز راه اندازی شد.

وی بیان داشت: کلاس‌های دوره تربیت مشاور نیز به صورت آنلاین و آفلاین و تعدادی به صورت جلسات پرسش و پاسخ و رفع اشکال در این ایام تشکیل شد و دوره عمومی این گروه با اتمام امتحانات به پایان رسید و ان‌شاءالله دوره تخصصی مشاوره ازدواج با هماهنگی و همکاری بیشتر برگزار می‌شود.

دریافت تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱