فراخوان جذب بانوان طلبه جامعه الزهرا(س) در طرح «امداد فرهنگی»

طرح امداد فرهنگی 1

فراخوان جذب بانوان طلبه هفت استان کشور در طرح «امداد فرهنگی» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، تفاهم نامه همکاری مشترک میان جامعه الزهرا علیهاالسلام و کمیته امداد امام خمینی(ره) چندی پیش منعقد شد که به موجب این تفاهم نامه و تعاملات جامعه الزهرا علیهاالسلام و کمیته امداد امام خمینی (ره)، از میان بانوان طلبه واجد شرایط جامعه الزهرا علیها السلام جهت مشارکت در طرح «امداد فرهنگی» ثبت نام به عمل می‌آید.

با عنایت بر سیاست های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و عوامل تزلزل در نهاد خانواده و تلفیق رسالت تبلیغی طلاب و سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر صیانت از نهاد خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اقدامات مثبتی در جامعه الزهرا علیهاالسلام صورت گرفته است.

هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به دختران نوجوان مورد حمایت امداد است تا ضمن توانمندسازی روحی، عاطفی و شخصیتی این دختران از امکانات و ارتباطات فرهنگی و معنوی بانوان طلبه، ارتباط چهره به چهره مستمر و رفاقت‌های دخترانه – زنانه بهره‌مند شوند.

در این طرح، پیوند مستمر و قوی بین دختر نوجوان خانواده مورد حمایت و کانون های فرهنگی و معنوی- تربیتی محل زندگی وی برقرار می شود.

در مرحله اول این طرح، جذب امدادگر فرهنگی در 7 استان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، سمنان و همدان انجام می‌شود.

بانوان طلبه پس از مطالعه طرح امداد فرهنگی که به پیوست می‌آید، در صورت داشتن شرایط فعالیت در این طرح می‌توانند با شماره تلفن 02532112593 و 02532112063 تماس بگیرند.

مشاهده جزئیات طرح امداد فرهنگی

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱