«مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا(س)» منصوب شد

شهیدی

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی به عنوان «مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی» در جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی زندی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به سمت «مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا(س)» منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «اساسی‌ترین رکن دین و سنگ زیرین همه احکام فقهی و دستورات اخلاقی و ارزش‌های دینی، عقاید اسلامی است که در علم کلام متبلور می‌شود که امروزه با گسترش وسایل ارتباطی و برنامه‌ریزی دقیق و گسترده ملحدان و دین‌ستیزان و مستکبران جهانی مورد هجوم گسترده‌ای واقع شده است.

پاسخ به ضرورت مرزبانی اندیشه اسلامی و تربیت پاسخگوی شبهات عقیدتی و استوارسازی بنیاد عقاید دینی و ژرفابخشی به اندیشه معارفی وظیفه سترگ و ارجمندی است که به عهده حوزه مقدسه علمیه نهاده شده است.

برنامه ریزی دقیق علمی و بهره مندی از بهترین اساتید ارجمند به ویژه بانوان توانمند، همکاری و هم‌افزایی جدی با همه بخش‌های مرتبط به ویژه مراکز تخصصی، رعایت دقیق ضوابط و قوانین و مصوبات، ثبات و ژرفایی علمی در تصمیمات، نگاه جدی به نیازهای روزامد جامعه برخی از وظایف مورد انتظار از گروه علمی آموزشی کلام اسلامی است که امید است با برنامه ریزی شایسته و نظارت دقیق بتواند پاسخگوی این وظیفه گرانسنگ باشد».

همچنین در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترکاشوند که پیش از این، تصدی این مسئولیت را به عهده داشت، قدردانی شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱