از سوی اداره مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س):

دوره تخصصی تربیت مبلغ دانش‌آموزی شمیم برگزار می‌شود

دوره تربیت مبلغ دانش آموزی شمیم- اسلاید

مدیر امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از آغاز فراخوان ثبت نام مبلغان در دوره تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی شمیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دوره تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی از سوی اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه مبلغان مستعد، توانمند و علاقه‌مند به فعالیت در حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به شرایط پذیرش در این دوره اشاره کرد و گفت: متقاضی این دوره باید دوره عمومی طرح شمیم و مهارت‌های شش گانه ارتباطی، کلاس‌داری، سخنوری، سخنوری دینی، مدح و رثاء و پاسخگویی را گذرانده و امتیاز لازم را در این دوره کسب کرده باشد.

بهرامی از دیگر شرایط پذیرش در این دوره را اتمام مقطع تحصیلی سطح 2، موفقیت در مصاحبه ورودی، تعهد به شرکت منظم و مستمر در این دوره و دوره‌های دانش‌افزایی و تعهد به همکاری با اداره امور مبلغان برشمرد.

وی یادآور شد: مبلغان می‌توانند متقاضی شرکت همزمان در دو مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی یا دو مقطع متوسطه اول و دوم باشند.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره تا 6 مهر عنوان کرد و افزود: نحوه برگزاری و آغاز دوره، پس از رسیدن به حد نصاب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بهرامی بیان داشت: متقاضیان جهت ثبت نام در این دوره به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱